پاسخ به ایرادات هیات امنا در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

پاسخ به ایرادات هیات امنا در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس

رضا حاجی پور سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: ایرادات هیأت امنا به لایحه نظام رتبه بندی معلمان در جلسه روز یکشنبه با حضور نماینده و کارکنان شورا بررسی می شود.

وی افزود: این طرح در جلسه علنی (24 آذرماه) نمایندگان مجلس به تصویب رسید و برای تصویب به شورای نگبهان ارسال شد که در 26 دی ماه برای رفع برخی از مسائل به مجلس بازگردانده شد.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس با بیان اینکه زلفی گل وزیر علوم روز دوشنبه مهمان اعضای کمیسیون آموزش بود، گفت: علی عسگر هانی نماینده شاهرود و میامی، سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه، محمود عباس زاده مشکینی نماینده مجلس شورای اسلامی. مردم مشکین شهر و علی علیزاده نماینده مردم ماراژ و عجبشیر در این کمیسیون حضور خواهند داشت.

حاجی پور گفت: بررسی طرح اصلاح نظام آموزش پزشکی و ایجاد عدالت در دسترسی به خدمات پزشکی با حضور مسئولان اجرایی ذیربط نیز در دستور کار جلسه روز سه شنبه اعضای کمیسیون آموزش قرار دارد.

به گزارش تسنیم، هادی طحان نظیف سخنگوی هیات امنا درباره بازگشت لایحه طبقه بندی معلمان به مجلس اظهار داشت: لایحه دولت و در برخی موارد به دلیل اصلاحات در این لایحه در مجلس برای رفع این ابهامات و مشکلات.به مجلس برگردانده شد.

وی افزود: واقعیت این است که اگر این ابهامات و ایرادات به صورت دقیق و شفاف برطرف شود، در عمل با مصوبات موثر و قابل اجرا مواجه خواهیم شد که رضایت این قشر فرهیخته، دلسوز و پرتلاش را جلب می کند، بنابراین دولت و مجلس باید جلساتی را برگزار کنند. در این موارد به توافق برسند

دیدگاهتان را بنویسید