آیا تقسیم شاه ماهی پرسپولیس فینال بود؟

آیا تقسیم شاه ماهی پرسپولیس فینال بود؟

دوشنبه آخرین فرصت یحیی گل محمدی برای دیدار با درویش مدیرعامل پرسپولیس برای برآورده شدن مطالباتش بود. سرمربی سرخ ها هفته گذشته اعلام کرد که تنها در صورتی به پرسپولیس برمی گردد که دستمزد بازیکنان و اعضای کادر فنی به 50 درصد برسد و زمینه تمرینی مناسب برای تیمش فراهم شود و البته بودجه لازم برای نقل و انتقالات را نیز تامین کند.

با این حال مدیرعامل سرخ پوشان در چند روز اخیر بدهی اوساگونا را پرداخت کرده تا امروز پنجره پرسپولیس باز شود اما گفته می شود تلاش های او برای پاسخگویی به مطالبات بازیکنان تاکنون چندان موفق نبوده است. .

درویشی که هفته گذشته 8 درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را پرداخت کرد تا رقم خود را به 28 درصد برساند، برای بازگشت به یحیی باید این رقم را به 50 درصد برساند اما اخبار باشگاه پرسپولیس نشان می دهد رقم زیر 10 درصد است.

تمرین امروز قرمزها در شرایطی آغاز می شود که یحیی گل محمدی دوباره غایب خواهد بود. شرط اصلی بازگشت سرمربی پرسپولیس به این تیم، ارائه مبلغ اعلام شده به بازیکنان است و باید دید درویشی که پیش از این اعلام کرده بود زمین تمرینی مناسبی را برای سرخ پوشان فراهم می کند، از آخر شب یحیی به تعداد دلخواه یا خیر.

شنیده ها حاکی از آن است که هدف مدیران باشگاه تمرینی نفت تهرانسر که در سال های گذشته مورد استفاده استقلال قرار گرفته بود، تربیت شاگردان یحیی گل محمدی بوده است.

یحیی گل محمدی تصمیم خود را برای ادامه حضورش در پرسپولیس تا پایان امشب اعلام می کند.

دیدگاهتان را بنویسید