آیا جدایی از ستاره فرهاد مجیدی قطعی شده است؟ سکوت مدافع استقلال شکست

آیا جدایی از ستاره فرهاد مجیدی قطعی شده است؟  سکوت مدافع استقلال شکست

جعفر سلمانی در لیگ بیست و یکم لیگ پرتغال به مصاف استقلال رفت و موفق شد نمایش خوبی برای آبی ها به نمایش بگذارد. مدافع جنوبی استقلال به دلیل درخشش در ترکیب استقلال در مقطعی به تیم ملی هم رسید و حالا از کسب عنوان قهرمانی با آبی ها خوشحال است. باربر چندان در فضای مجازی و رسانه ای حضور ندارد. او در این فصل یک بار با رسانه ها صحبت نکرده و تمرکز خود را روی فوتبال گذاشته است. گفته می شود این مدافع چپ که سابقه بازی در اروپا را نیز دارد از جمع آبی ها جدا می شود اما همه چیز را به پایان فصل موکول کرد. سلمانی در گفت وگویی درباره موضوعات مختلف صحبت می کند که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

اول اینکه چرا در رسانه و فضای مجازی ضعیف هستید؟ دلیل خاصی داره؟

سعی می کنم بیشتر روی تمرینات و بازی ها تمرکز کنم، بنابراین سعی می کنم از رسانه ها دور باشم. تمام تلاش من این است که از حاشیه های زیادی که حول و حوش فوتبال ما می چرخد ​​دوری کنم و بیشتر توجه و انرژی من روی تمرینات و مسابقات است. من برای اهالی رسانه احترام خاصی قائل هستم. اهالی فوتبال مدیون هواداران و اهالی رسانه در همه عرصه ها هستند، دست اندرکاران فوتبال و ورزش هستند، اما با احترام زیادی که برای این قشر زحمتکش قائل هستم، تمرکزم بیشتر روی تمرین و مسابقات است. . خسته نباشید من هم صمیمانه به رسانه های کشور می گویم که در سرما و گرما زحمت می کشند تا اخبار بازی ها را پوشش دهند.

صحبت در مورد بازی با فولاد؛ آیا می توان گفت از نظر حساسیت به اندازه یک دربی برای شما مهم بود؟

بازی با فولاد در اهواز همیشه سخت است چون تیم های آقای نکونام پرتلاش و پرتلاش هستند اما ما هم استقلالی هستیم و می خواستیم با کسب سه امتیاز این دیدار یک قدم به عنوان قهرمانی نزدیک شویم. بنابراین ما کاملا از حساسیت و اهمیت این بازی آگاه بودیم و می دانستیم که از این بازی چه می خواهیم. با امید خدا و تلاش کادر فنی و بچه ها و دعای خیر هواداران دست پر زمین را ترک کردیم. این مسابقه هم مثل چند مسابقه قبلی برای ما فینال بود. بله اهمیت این دیدار کمتر از دربی نبود، هرچند دربی اهمیت و حساسیت خود را دارد، اما هیچ مسابقه ای دربی نخواهد بود.

آیا قبل از این بازی به پیروزی در بازی فکر کرده اید یا فقط روی نتیجه بازی فولاد تمرکز کرده اید؟

بله، همه ما قسم خوردیم که در دیدار مقابل تیم فولاد با کیفیتی که به آسیا راه پیدا می کند، پیروز شویم تا بتوانیم بابت زحمات مدیریت، کادرفنی، بچه ها و هواداران مزد بگیریم، بنابراین با تمام توان و قدرت وارد بازی شدیم و فقط سه امتیاز بازی می خواستم. با تلاش همه اعضای تیم به این مهم رسیدیم تا هواداران خود را با قهرمانی سه بازی قبل از پایان فصل خوشحال کنیم.

اولین تجربه قهرمانی در لیگ برتر با استقلال چه حسی دارد؟

از اولین حضورم در باشگاه پرافتخار استقلال، هواداران، آقایان فرهاد، آجورلو و بازیکنان باتجربه تیم هر روز و هر لحظه به من و سایر بازیکنان دستور دادند که امسال قهرمان شویم. من از این و این حس توصیف خیلی خوشحالم، غیرممکن است، قرار گرفتن در چنین شرایطی واقعا زیبا و ماندگار است و این آرزوی هر بازیکنی است. هیچ چیز در این شرایط سخت نمی تواند پیام شادی باشد، زیرا هواداران ما شدیداً به این قهرمانی نیاز داشتند، خوشحالی ما فقط برای شاد کردن دل هواداران است که با خوشحالی آنها انرژی اضافی می گیریم و خستگی یک فصل از بین می رود. .

هواداران در فصول اخیر مدت زیادی برای کسب عنوان قهرمانی منتظر بوده اند. منظورت چیه؟

هواداران سرمایه اصلی باشگاه هستند و ما همیشه مدیون آنها هستیم. ما همیشه حضور آنها را در بازی ها با خود حس کرده ایم و تنها سخت ترین شرایط را برای عشق آنها پشت سر گذاشته ایم. ما همیشه از آنها انرژی مثبت می گرفتیم تا جلو برویم. ما هر چه داریم از آنها داریم و امیدوارم آنها را خوشحال کرده باشیم.

از عملکردت در فصل اول استقلال راضی هستی؟

شما بهتر می دانید که بازی در تیم های بنفش همیشه برای تازه واردها سخت است، مخصوصاً در شهرستان. باید بتوانید بار سنگین و فشار روانی را تحمل کنید تا با شرایط بازی در این تیم ها سازگار شوید، زیرا رسانه ها و مردم همیشه شما را از نزدیک دنبال می کنند. به لطف خدا و دعای خیر مردم و حمایت جناب مجیدی و همکاران و هواداران عزیز فکر می کنم تونستم محبتشون رو جبران کنم. من شخصا از عملکردم در سال اول راضی هستم.

کار با فرهاد مجیدی و کادرش چگونه بود؟

همکاری با آقای مجیدی فوق العاده است. همیشه روابط برادرانه و دوستانه با بچه ها برقرار است و برای هر بازی برنامه خاصی در نظر گرفته شده است. او واقعا عاشق تیم، بازیکنان و هواداران است، او شبانه روز کار می کند و سعی می کند دل میلیون ها هوادار را خوشحال کند زیرا هواداران به عشق این تیم زندگی می کنند. من افتخار می کنم که برای او کار می کنم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم.

در طول فصل حواشی زیادی پیرامون استقلال شکل گرفت. به عنوان بازیکن سخت ترین لحظه ای که تجربه کردی در چه دوره ای بوده است؟

طبیعی است که تیم های پرطرفداری مثل استقلال در طول فصل گاهی حواشی ناخواسته داشته باشند اما با درایت مدیریت باشگاه و چهره سردار آجورلو و کادر فنی توانستیم با تمرکز بالا بر آنها غلبه کنیم و راه درست را در پیش بگیریم. سخت ترین لحظات تیم ملی انتخابی بود که متاسفانه به دلیل بیماری قلبی نتوانستم تیم ملی را همراهی کنم و جدایی یزدانی و مرادمند هم شرایط سختی را برای ما ایجاد کرد.

یکی از اتفاقات عجیب این فصل حذف استقلال از آسیا بود. به عنوان یک بازیکن به این بازی چه امتیازی می دهید؟

سقوط از لیگ قهرمانان آسیا ضربه ای واقعی برای همه ما بود چرا که آرزوی هر بازیکنی حضور در معتبرترین تورنمنت آسیاست اما کم کاری و بی اطلاعی مسئولان مربوطه باعث شد تا دو تیم ارغوانی از گردونه رقابت ها حذف شوند. رقابت. آنها یک سال دیگر خواهند رفت. امیدوارم مسئولان از این موضوع عبرت گرفته باشند.

در سال قبل از جام جهانی چقدر امیدوار هستید که در لیست دراگان اسکوچیچ برای سفر به قطر قرار بگیرید؟

تمام تلاشم را می کنم تا دوباره اسکوچیچ را ببرم، چون در تیم صنعت نفت آبادان بزرگ شده ام. او مرا به خوبی می شناسد و من افکار او را می شناسم. امیدوارم با تلاش بیشتر به تیم ملی برگردم تا به فوتبال کشور افتخار کنم. آرزوی هر بازیکنی حضور در جام جهانی با پیراهن مقدس تیم ملی کشورش است.

به عنوان یک تیم ملی، تیم ایران را در مسابقات جام جهانی چگونه ارزیابی می کنید؟

در جام جهانی گروه آسانی وجود ندارد، زیرا همه تیم هایی که به معتبرترین تورنمنت فوتبال جهان راه یافته اند، قوی و قوی و با کیفیت هستند. بنابراین هیچ گروه آسانی وجود ندارد. بر خلاف تصور عده ای گروه ما گروه آسان و سختی نیست، اما تمام تلاش کادرفنی و بازیکنان این است که بتوانیم از حقانیت فوتبال ایران دفاع کنیم در جایی که چشم همه مردم دنیا به آن دوخته شده است. آی تی. ما هم تمام تلاش خود را می کنیم تا از مرحله گروهی به مرحله بعد صعود کنیم تا تاریخ سازی شود. اما از این به بعد نباید بار روانی اضافی بر دوش کادر فنی و بازیکنانی که باید از گروه خود صعود کنیم، وجود داشته باشد، چرا که این توقعات را بالا می برد و روی روحیه تیم تاثیر بدی می گذارد، اما ناامید نیستیم.

برای فصل آینده چه برنامه ای دارید؟ آیا در صورت دریافت پیشنهاد خارجی امکان جدایی از استقلال وجود دارد؟

من در حال حاضر با باشگاه استقلال قرارداد دارم و تنها چیزی که می توانم به آن فکر کنم این است که 3 بازی اخیر را سپری کنم و از قهرمانی لذت ببرم و خوشحالی هواداران با قلب آبی را در سراسر کشور و جهان ببینم و این خیلی خفه کننده است. و خوب. آنچه خدا می خواهد همان خواهد بود و امیدوارم هر چه خیر است همان باشد.

دیدگاهتان را بنویسید