آیا ستاره از پرسپولیس جدا می شود؟ فقط در یک مورد

آیا ستاره از پرسپولیس جدا می شود؟  فقط در یک مورد

در روزهای اخیر زمزمه هایی مبنی بر جدایی وحدت خاناف مدافع تاجیکستانی پرسپولیس به گوش می رسد. حنانوف که سومین سال حضورش در پرسپولیس را سپری می کند با پایان فصل و پایان قراردادش با پرسپولیس بازیکن آزاد می شود. این بازیکن که در دوران حضورش در پرسپولیس در پست های مختلف بازی می کرد در این فصل کمتر مورد استفاده قرار گرفت و بیشتر نیمکت نشین بود.

حنانوف نیز مانند سایر خارجی های پرسپولیس از این باشگاه مطالباتی دارد و برای دریافت آن اخطاریه ارسال کرده است. از این رو شایعاتی مبنی بر جدایی و رفتن این بازیکن در نیم فصل به یک تیم شهرستانی به گوش می رسید. پیگیری های ما در این زمینه نشان می دهد که وحدت ترجیح می دهد فوتبالش را در پرسپولیس ادامه دهد و در این تیم بماند. او از زندگی در تهران راضی است و با پرسپولیسی ها دوست است.

بنابراین، او دوست ندارد محیط جدید را تجربه کند. حتی اگر باشگاه پرسپولیس به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد بدهد، به احتمال زیاد این مدافع تاجیکستانی می پذیرد و قراردادش را با پرسپولیس تمدید می کند. با این حال حنانوف تنها در یک مورد از پرسپولیس جدا خواهد شد. اگر یحیی گل محمدی این بازیکن را در لیست مازاد نقل و انتقالات زمستانی خود قرار دهد، این بازیکن به دنبال تیم جدیدی خواهد بود.

یحیی از عملکرد وحدت راضی است و با توجه به کمبود بازیکن و همچنین مصدومیت پورالیگنجی بعید است با جدایی خانانف موافقت کند. اما اگر قرار بود پرسپولیس لیست خود را برای جذب بازیکن جدید خالی کند و یحیی نام خانوف را در لیست مازاد قرار دهد، آن بازیکن به تیم دیگری می رفت. ممکن است حتی در صورت وقوع چنین اتفاقی، باشگاه پرسپولیس ابتدا قرارداد وحدت را تمدید کرده و سپس او را به صورت قرضی به تیم دیگری بفرستد یا با بازیکن تعویض کند.