آیا سرمربی استقلال گزینه مناسبی برای جانشینی کارلوس کی روش است؟

آیا سرمربی استقلال گزینه مناسبی برای جانشینی کارلوس کی روش است؟

استقلال در نیمه اول در گردش توپ چندان موفق نبود اما پس از دریافت توپ چند موقعیت خوب برای گلزنی داشت که در یکی از صحنه ها توپ به تیرک دروازه فولاد برخورد کرد. در نیمه دوم اما استقلالی ها عالی بازی کردند و توپ و زمین را در اختیار داشتند و تراکم بازیکنان فولاد در محوطه جریمه اجازه اجرای آن را نمی داد که جواد نکونام به عملکرد خوب مدافعانش اشاره کرد.

اما نقش فولاد در این بازی زیبا چه بود؟

بدون شک Fullad می تواند بازی را زیباتر کند. اگر جلوتر بروید و سعی کنید به عنوان استقلال بازی کنید، زیباست. در این صورت یا توپ به سمت دروازه استقلال بود یا توپ به سمت دروازه فولاد و تماشاگران فوتبال زیبایی را از هر دو تیم دیدند نه از استقلال. بی شک این تقابل گل های فراوان و شاید زیبایی را به همراه داشت و شاید به عنوان یکی از دیدارهای زیبای هفته هشتم لیگ برتر به یادگار بماند.

فولاد به خوبی نساجی بازی نکرد. یه جورایی مثل فلش بازی میکنه او برای گرفتن یک امتیاز به بازی دفاعی آمد و بهتر است بگویم گلی که به ثمر رساند بر اثر تصادف و اشتباه بازیکنان استقلال در حفاظت از توپ بود و در جریان بازی کمتر شاهد بودیم که خطری برای استقلال ایجاد کند. تیمی با بازی ترکیبی همانطور که گفته شد فولاد می خواست در دفاع خوب باشد تا حمله و این استراتژی تیم فولاد بود که توسط جواد نکونام طراحی شده بود.

البته این استراتژی قابل احترام است و قابل نقد نیست، اما اینجا این سوال پیش می آید که آیا صاحب این ایده می تواند جایگزین شایسته ای برای کارلوس کی روش باشد و بلافاصله هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد؟ این صحبتی است که مهدی تاج مطرح کرد و حالا بعد از اینکه جواد نکونام نتوانست دستیار کارلوس کی روش شود، سرمربی تیم ملی اعلام کرده که با همین کادر فنی راهی دوحه خواهد شد و به نظر می رسد جواد نکونام می خواهد. منتظر بمانیم تا عمر کی روش در تیم ملی تمام شود و سرمربی تیم ملی شود.

جواد نکونام و سرمربی تیم ملی؛ این استراتژی سرمربی تیم فولاد است. قابل تحسین است، اما جواد نکونام اگر مربی شجاع تری شود و به تیمش علاوه بر دفاع خوب، حمله خوب را هم یاد بدهد، شایسته هدایت تیم ملی است. جواد نکونام زمانی لیاقت هدایت تیم ملی را دارد که اول به برد و بعد نباختن فکر کنند. زمانی که جواد نکونام لیاقت حضور در اردوی تیم ملی را دارد، زمانی که تیم لیگ برتری او نمایش های چشم نوازی ارائه می دهد و فقط دفاع نمی کند.

شما در مورد آن چه فکر میکنید؟ نظر خود را در مورد آن برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید