آیا فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؟

آیا فلیکس سانچز سرمربی تیم ملی فوتبال ایران شد؟

خبرگزاری ها و سایت های مختلف خبری از ارسال پیش نویس قرارداد فلیکس سانچز – گزینه خارجی تیم ملی ایران نوشتند. به نظر می رسد کار آقای سانچز با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسیده و به زودی اخبار رسمی از قرارداد او اعلام خواهد شد.

سانچز سرمربی تیم ملی ایران می شود که بعد از اتفاقات جام جهانی 2022 و فضای داخلی فوتبال این کشور به نظر می رسید بعد از چند سال شانس به سراغ مربیان ایرانی رفت. در این راستا با چند مربی ایرانی مذاکره شد اما در نهایت «مربی خارجی» بیشترین رای را در بین اعضای هیئت مدیره به خود اختصاص داد.

سانچز سرمربی سابق تیم ملی قطر است که زمانی در تیم جوانان بارسلونا کار می کرد و از سال 2006 قطری ها این مربی را به کمپ اسپایر بردند. او بعداً سرمربی تیم اصلی قطر شد و در نهایت جانشین کارلوس کی روش شد.

با شناخت سانچز از فوتبال آسیا و ایران، این مربی 47 ساله گزینه بدی برای تیم ملی ایران به نظر نمی رسد. بین مربیان ایرانی توافقی صورت نگرفت و کدام یک کار افکار عمومی است و نه فدراسیون فوتبال جرات این کار را پیدا کرد.

بالاخره بعد از 6 ماه بلاتکلیفی یک نفر مجبور شد مسئولیت هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرد. فلیکس سانچز یک گزینه خارج از جعبه نیست. او سال ها در فوتبال قطر کار کرد، جام جهانی را در این کشور دید، با حریفان زیادی در قاره آسیا روبرو شد و تجربه کسب کرد.

بدون شک سرمربیگری تیم ملی ایران یکی از مهمترین چالش های زندگی ورزشی آقای سانچز خواهد بود. اگرچه در اخبار اخیر پیرامون این قرارداد هنوز امضا نشده، اختلاف نظرهایی در مورد مدت آن وجود دارد و باید دید که آیا این موضوع بین طرفین حل خواهد شد یا…

دیدگاهتان را بنویسید