سانچز از ایران قرارداد 6 ساله می خواهد/ آخرین دیدار تا ساعاتی دیگر

تیم ملی فوتبال ایران تنها تیم بدون سرمربی در قاره آسیا است، اما فدراسیون فوتبال با آخرین گزینه خود یعنی فلیکس سانچز به توافق مطلوبی رسیده و تفاهم نامه اولیه بین دو طرف تکمیل شده است.

با توجه به اینکه سخنگوی فدراسیون فوتبال 29 اسفندماه را زمان انتخاب سرمربی تیم ملی اعلام کرد، اهالی فوتبال منتظر معرفی سرمربی این تیم هستند اما فدراسیون فوتبال تصمیم قاطعی خواهد داشت. و دیدار نهایی با سانچز در ساعات آینده.

سانچز، سرمربی اسپانیایی که بیش از یک دهه در قطر کار کرده و حدود 6 سال هدایت تیم ملی بزرگسالان قطر را بر عهده دارد، خواهان یک پروژه بلندمدت در تیم ملی ایران است، اما فدراسیون فوتبال قبلاً به صراحت اعلام کرده است که هدف این است که جام فدراسیون ملت های آسیا کمتر از یک سال دیگر برگزار شود.

جامعه فوتبال ایران و همچنین فدراسیون فوتبال خواهان قهرمانی در جام ملت های آسیا 2023 قطر هستند و هر نتیجه ای جز قهرمانی در این مسابقات می تواند تب و تاب را برای سرمربی جدید تیم ملی ایجاد کند.

از سوی دیگر جزئیات مربوط به پرداخت دستمزد سرمربی خارجی تیم ملی فوتبال نیز مطرح است و مهدی تاج، رئیس فدراسیون نمی خواهد در صورت بروز پرونده در فیفا پرونده تشکیل دهد. تاخیر در پرداخت هزینه سرمربی تیم ملی و مشکلات حقوقی در نتیجه مذاکرات به وجود می آید.

با این تفاصیل ایران و سانچز امروز به بحث باقی مانده است و به نظر می رسد این سرمربی اسپانیایی قهرمان جام ملت های آسیا با قطر در سال 2019 به نیمکت تیم ملی نزدیک باشد.

دیدگاهتان را بنویسید