بیشتر تماس ها مربوط به خطر تخریب بافت تاریخی یزد است/ تا ساعاتی دیگر تمامی متروهای یزد بازگشایی می شوند.


ساعت: 11:30
تاریخ انتشار: 05/09/1401
کد خبر: 1886754

حسینی پور رئیس سازمان آتش نشانی استان یزد گفت: بیشترین تماس ها از بعدازظهر دیروز مربوط به احتمال تخریب بافت تاریخی یزد است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سید محمد حسینی پور در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با بیان اینکه بحث شست و شوی ساختمان های شهر یزد با کمک نیروهای جهادی تقریباً به پایان رسیده است، اظهار داشت: بحث های مربوط به آبگرفتگی ساختمان های شهر یزد به پایان رسیده است. متروها نیز با کمک نیروهای امدادی استان معین حدود 90 درصد تکمیل شده و تنها بحث لایروبی است که این متروهای باقی مانده توسط شهرداری های مناطق یزد انجام می شود.

وی ادامه داد: از بعدازظهر دیروز بیشترین تماس با آتش نشانی از بافت تاریخی یزد است که مربوط به کارشناسی احتمال تخریب یک خانه است که آتش نشانی ارسال و اقدامات لازم را انجام داد.

حسینی پور با اشاره به اینکه در سازه جدید مشکلات کمتری وجود دارد، تصریح کرد: تماس هایی با خزندگان از سازه قدیمی صورت گرفت که خوشبختانه گزش و حادثه ای در پی نداشت.

گفتنی است: پس از وقوع بارندگی شدید و جاری شدن سیل در نقاط مختلف استان یزد، گروه هایی از تیم های آتش نشانی از استان های خاص با تجهیزات کامل به کمک حادثه دیدگان یزدی آمدند.

انتهای پیام/ک

دیدگاهتان را بنویسید