ارسال آنلاین گوشت قرمز تا ساعاتی دیگر آغاز می شود

ارسال آنلاین گوشت قرمز تا ساعاتی دیگر آغاز می شود

روز جدید : وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد: از امروز گوشت مخلوط گوساله با قیمت هر کیلوگرم 99 هزار و 800 تن و گوشت بره مخلوط با قیمت هر کیلوگرم 105 هزار تن در سامانه بازرگم عرضه می شود.

وزارت جهاد کشاورزی در اطلاعیه ای اعلام کرد بر اساس مصوبات روز چهارشنبه 20 بهمن ماه، کارگروه تنظیم بازار کالاهای کشاورزی تصمیم گرفت تا عرضه مواد اولیه دام در سامانه بازار مواد اولیه دامی در بهمن ماه ادامه یابد. و اسفند با هم تا آخر بهمن ماه باش.

در این جلسه مقرر شد به منظور آرام سازی بازار و پاسخگویی به نگرانی های مردم و با توجه به وجود ذخایر کافی و فراوان گوشت قرمز جهت تنظیم بازار، توزیع گسترده لوازم از طریق سامانه هوشمند توزیع، فروشگاه های زنجیره ای، میوه و چرم و توزیع در سطح شهر انجام شود.

باید توجه داشت؛ در صورت توزیع هوشمند، به منظور حفظ کرامت انسانی و ملاحظات تاج گذاری، کالاها باید به صورت رایگان درب منزل تحویل داده شوند که به سلامت جامعه کمک می کند و از ازدحام در شهر در شرایط بحرانی اپیدمی تاج جلوگیری می کند. به همین منظور محصولات عرضه شده در سامانه بازرگم با تخفیف ویژه به فروش می رسد.

بر اساس مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار و کالاهای کشاورزی، سامانه بازرگام امروز گوشت مخلوط گوساله را با قیمت هر کیلوگرم 99 هزار و 800 تن و گوشت بره مخلوط را با قیمت هر کیلوگرم 105 هزار تن عرضه می کند.

همچنین گوشت گاو کشتار کیلویی صد هزار تن گوشت گرم بسته بندی تنظیم بازار درجه یک کیلویی 140000 تن گوشت چرخ کرده تنظیم بازار درجه یک کیلویی 120000 تن بسته بندی 120000 تن هر کیلوگرم گوجه فرنگی و لاشه گرم گوسفندی با قیمت 116 هزار و 900 تن در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

بر اساس این مصوبات توزیع گوشت در سامانه بازرگم تا ساعاتی دیگر با هماهنگی صورت می گیرد و این اقلام از روز شنبه در میادین میوه و تره بار عرضه می شود.

با توجه به ذخایر زیاد و مطمئن گوشت، مردم نگران تامین گوشت نباشند و عرضه نامحدود گوشت تا شب عید و ماه مبارک رمضان و وزارت جهاد کشاورزی به صورت نامحدود ادامه دارد. تمام تلاش خود را برای تنظیم بازار و ارائه محصولات خواهد کرد.

در این جلسه مقرر شد نظارت جدی و مستمر و با انواع و اقسام واهی ها، انباشتگی ها، گران فروشی ها و خرده فروشی های ناقض سفره مردم و ایجاد نگرانی در کشور، به شدت با جریمه ها و تیم ها انجام شود. تیم ها فعال هستند

از مردم می خواهیم در رصد بازار، مدیریت مصرف و برخورد با اخباری که موجب نگرانی جامعه می شود به کارکنان خود در وزارت جهاد کشاورزی کمک کنند و در صورت مشاهده تخلف با شماره تلفن 124 تماس گرفته و تعزیرات آماده برخورد با هرگونه تخلف است. این انباشت و فروش بیش از حد خواهد بود.

در این بیانیه از رسانه ها خواسته شده تا از انتشار اخبار نگران کننده، غیر موثق و ساختگی که موجب نگرانی جامعه می شود، با اطلاع رسانی مناسب خودداری کنند تا موجب نگرانی توده ها نشود.

دیدگاهتان را بنویسید