پرداخت آنلاین تسهیلات آنلاین منجر به شفافیت می شود


ساعت: 21:42
تاریخ انتشار: 1401/02/31
کد خبر: 1840449

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: بانکداری اینترنتی باعث تسهیل و افزایش رضایت مشتریان می شود اما از سوی دیگر که جنبه مهمی است، همه تراکنش های بانکی را شفاف می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جعفر گادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی شفافیت را یک موضوع مهم و ضروری در حاکمیت کشور به ویژه مسائل اقتصادی دانست و گفت: کارمندان و کلیه امور بانکی به صورت سیستمی انجام می شود و کاهش می یابد. بسیاری از فساد و پیامدهای منفی.

وی افزود: طبیعتاً اگر تسهیلات بر اساس یک سری چارچوب ها و ضوابط مشخص پرداخت شود و افراد واجد شرایط تسهیلات بانکی دریافت کنند، تبعیض و فساد از بین می رود و بخش قابل توجهی از تعارضات در سیستم اداری برطرف می شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: استفاده از هوش مصنوعی و فناوری اطلاعات بسیاری از کارها را بدون نقص و کاستی ممکن می کند و این روند نیز منجر به افزایش شفافیت و بحث پنهان کاری می شود، رانت خواهی و فساد باید صورت گیرد. برچیده شد.

قادری با اشاره به ظرفیت نهفته سامانه سکوک گفت: این سامانه ظرفیت زیادی برای افزایش شفافیت دارد و برای افزایش شفافیت نیاز به افزایش کارایی این گونه سامانه ها داریم. بدون پرداخت آنلاین یا غیر حضوری تسهیلات بانکی، فساد کاهش نمی یابد و رضایت مشتریان افزایش نمی یابد.

وی گفت: خدمات آنلاین باعث سهولت در امور بانکی و افزایش رضایتمندی مشتریان می شود و از سوی دیگر که جنبه مهمی است، تمامی تراکنش های بانکی را شفاف می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید