سخنگوی وزارت امور خارجه: زمان و مکان مذاکرات تقریبا مشخص است. تا ساعاتی دیگر تصمیمات نهایی در مورد محتوا و در قالب توافقات انجام شده اتخاذ خواهد شد

سخنگوی وزارت امور خارجه: زمان و مکان مذاکرات تقریبا مشخص است.  تا ساعاتی دیگر تصمیمات نهایی در مورد محتوا و در قالب توافقات انجام شده اتخاذ خواهد شد

روز جدید : سعید حاطب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: زمان و مکان مذاکرات برای احیای برجام تقریبا قطعی است. در ساعات آینده تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد. به گفته وی، یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس میزبان خواهد بود و این نشست در روزهای آینده و در هفته جاری برگزار خواهد شد.

مهمترین اظهارات حاتب زاده به شرح زیر است:

هم زمان و هم مکان تقریباً مشخص است. در ساعات آینده تصمیمات نهایی گرفته خواهد شد.

یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس میزبان خواهد بود و این نشست در روزهای آینده و همین هفته برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران: امیر عبداللهیان به بورل پیشنهاد داد که به ایران بیاید و در تهران پاسخ هایی را که ممکن است آمریکا تا آن زمان داده است مطالعه کند. بورل به ایران آمد و مذاکرات مفصلی انجام داد و نظرات طرف آمریکایی و همچنین اینکه تعهد آمریکا به برجام و قطعنامه 2231 تضمین کننده اقدامات و منافع ایران است را بیان کرد.

امیرعبدالیان و بورل با نمایندگان یک ساعته گفتگوهای خصوصی داشتند و در مورد جنبه های مختلف ادامه مذاکرات گفتگو کردند. من می توانم تأیید کنم که هم در محتوا و هم در شکل توافق وجود دارد، اما باید دید که آیا آمریکایی ها در عمل نشان خواهند داد که میراث را به ترامپ منتقل می کنند و عضوی مسئول خواهند بود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید