آیا ماجرای استعفای سرمربی استقلال صحت دارد؟

آیا ماجرای استعفای سرمربی استقلال صحت دارد؟

اگرچه اخباری مبنی بر استعفای رضا عنایتی از مدیریت تیم نفت شنیده می شد اما مدیرعامل این باشگاه این خبر را تکذیب کرد.

ابوذر شجاعی مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی نفت مسجد سلیمان گفت: دیروز و حتی امروز با عنایتی جلسه داشتیم و اصلا صحبتی از استعفا نشد. من هم این خبر را شنیدم اما تاکنون هیچ استعفای در باشگاه صورت نگرفته است.

وی درباره علت اعتصاب بازیکنان این تیم گفت: علیرغم مشکلات مالی جزو تیم هایی هستیم که حقوق بازیکنان را به درستی پرداخت کرده ایم و با پرداخت 15 درصد از مطالبات بازیکنان در سه هفته گذشته، بازیکنان. رسید نزدیک به 50٪ رسیده است. وی ادامه داد: حتی باشگاه به دلیل نزدیک بودن به نوروز بایرم و افزایش مبلغ دریافتی بازیکنان به 60 درصد تا قبل از پایان سال در حال بررسی شارژ مجدد این تیم است.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجد سلیمان گفت: تیم در شرایط حساسی قرار دارد و بازیکنان به جای اینکه تمام تلاش خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر انجام دهند و در حالی که به آنها پول داده ایم تمرینات را تحریم می کنند و این بدعت است. بد این است که در فوتبال ایران در حال شکل گیری است و ما با این موضوع برخورد خواهیم کرد زیرا برخی بازیکنان در این شرایط اجازه حمله به تیم را ندارند.

وی تاکید کرد: بازیکنان باید سریعا به تمرینات برگردند و روی بازی پیش رو تمرکز کنند تا فرصت بیشتری از دست نرود. در تمام هفته‌هایی که تیم شکست‌های سنگینی را متحمل شد، تمام تلاش خود را کردیم که بازیکنان را مقصر ندانیم، تا با آرامش به تیم کمک کنیم، اما وقتی دستمزد می‌گیرند، دست به اعتصاب نخواهند زد، هرچند همه حمایت‌ها نتوانستند نتیجه خوبی داشته باشند.

شجاعی گفت: بازیکنان نفت جزو 10 تیمی هستند که قراردادهای بالایی دارند و درآمدشان حداقل از 10 تیم لیگ برتری بهتر است اما می بینیم که تیم در انتهای جدول قرار دارد و باز هم تاکید می کنم به جای ضربه زدن، ما باید به فکر موقعیت بهتری باشیم تا تیم داشته باشیم.

وی ادامه داد: در فوتبال ایران اگر معمولاً 60 درصد مطالبات بازیکنان تا شب عید پرداخت می شود، باشگاه به تعهدات خود عمل کرده است و تلاش می کنیم این مشکل را انجام دهیم. اما بازیکنی که ادعا می کند حرفه ای است و پول حرفه ای می گیرد نیز باید حرفه ای رفتار کند و به جای رفتار غیرعادی مانند اعتصاب، حداقل مطالبات خود را از مجاری قانونی دریافت کند. البته همه بازیکنان اینطور نیستند و برخی که در باشگاه های قبلی چنین سابقه ای داشته اند باعث این اعتصاب شده اند و قطعا به کمیته انضباطی باشگاه دعوت می شوند و باید پاسخگوی رفتار غیرحرفه ای خود باشند.

دیدگاهتان را بنویسید