آیا وکیل مورد علاقه جانی دپ بازیگر می شود؟ عکس

کامیل وازکز 37 ساله در دادگاه طولانی جانی دپ علیه امبر هرد بازی کرد. این وکیل سرسخت که در یک بازجویی سخت و بعضاً بی رحمانه با امبر هرد مشاجره می کرد، در بین طرفداران دپ بسیار محبوب شد.

آیا وکیل مورد علاقه جانی دپ بازیگر می شود؟  عکس

اکنون درهای بازیگری به روی وازکز باز شده است و او در میان سیل پیشنهادات هالیوود و همچنین دعوت نامه های بسیاری از شرکت های حقوقی است که برای او رقابت می کنند. مهم این است که چه کسی انتخاب می کند.

به گفته منابع آگاه، آژانس های استعدادیابی هالیوود به دنبال همکاری با کامیل هستند زیرا آنها او را منحصر به فرد یافته اند – وکیلی باهوش، باهوش و انعطاف پذیر که عملکرد تأثیرگذارش در دادگاه مشاهده می شود و موقعیت او را بالا می برد. رنگارنگ بودن او نیز مزیت دیگری برای اوست.

وازکز و همکارانش هیئت منصفه را متقاعد کردند که هرد دپ را به خاطر نوشتن مقاله ای در واشنگتن پست در سال 2018 که او را “مردی نماینده آزار و اذیت خانگی است” به هر سه اتهام علیه این بازیگر بدنام کنند.

پس از پایان محاکمه در چهارشنبه گذشته، واسکز پیشنهادهایی از چندین شبکه تلویزیونی دریافت کرد.

مدیر عامل سابق شبکه آمریکایی گفت: بی شک کامیل صدای خوبی در زمینه مسائل حقوقی است و شبکه های تلویزیونی طبیعتاً با او درباره فرصت های برنامه سازی صحبت می کنند.

اگرچه پرونده جانی دپ توسط وکیل بن چاو رسیدگی می شد، اما افراد زیادی تحت تاثیر دفاعیات وازکوئز در پرونده جانی دپ قرار گرفته اند و بسیاری از شرکت های حقوقی به دنبال استخدام او هستند. جامعه حقوقی در حال حاضر در حال رقابت با شرکت هایی است که بالاترین پیشنهاد را برای پیوستن به تیم کامیل دارند.

وازکز بر خلاف ادعاهای قبلی، هرد را در طول جلسات دادگاه به دلیل عدم پرداخت 7 میلیون دلار برای امور خیریه تحت فشار قرار داد و ادعا کرد که هرد به همراه جانی دپ راهی آکوامن شده است.

دیدگاهتان را بنویسید