آیا کاوه رضایی یاغی جدید فوتبال ایران می شود؟

حالا در شرایط مذاکره مجدد پرسپولیس با آقای گل، بازیکن سابق لیگ برتر، داغ ترین خبر از این باشگاه، مذاکره سرخ پوشان با کاوه رضایی است. بازیکنی که هنوز با این تیم قرارداد نبسته است، هرچند در تمرینات استقلال حضور دارد و برخی گمانه زنی ها حاکی از آن است که می توان او را یاغی جدید فوتبال ایران نامید.
خبرگزاری فارس مدعی شده مذاکرات پرسپولیس و نماینده کاوه رضایی به نتیجه رسیده و تنها یک مشکل دلیل عدم توافق نهایی است. به نظر می رسد پرسپولیس در پاسخ به رقم درخواستی رضایی، از مهاجم استقلال به دلیل غیبت در بازی های افتتاحیه تیم جدیدش، بخشی از این مبلغ را کسر کرده و در صورت موافقت آن بازیکن با درخواست پرسپولیس، احتمال پیوستن او وجود دارد. این تیم
این در حالی است که خبر تایید نشده دیگری درباره کاوه رضایی مطرح شده که بر اساس آن این بازیکن 30 میلیارد تومان (24 میلیارد قرارداد و 6 میلیارد گزینه) از تیم های طلبکار خود دارد و با توجه به اینکه حساسیت خاصی به دو باشگاه استقلال دارد. و پرسپولیس سازمان راستی آزمایی وجود دارد و بیش از 18 میلیارد تومان به بازیکن ملی پوش داده نمی شود. شاید این بازیکن با وجود وقفه احتمالی از استقلال به پرسپولیس نرود و فوتبالش را در یکی از تیم های سپاهان یا فولاد یا گل گهر یا حتی کشورهای عربی حوزه خلیج فارس ادامه دهد.

این در حالی است که استقلالی ها امیدوارند هر چه زودتر تکلیف پرونده ارسلان مطهری مشخص شود تا بدانند می توانند از کاوه رضایی استفاده کنند یا خیر.
حال باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه خبرهای جدیدی در این حوزه منتشر خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید