آیا کسی رضا رویگری را تماشا می کند؟ / توضیحات مدیر عامل هنرمندان پیشکسوت


ساعت: 10:37
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834505

مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت پس از انتشار کلیپی از وضعیت نامطلوب رضا رویگری بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون توضیحاتی در این خصوص ارائه کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدعباس عظیمی، مدیرعامل موسسه پیشکسوتان هنرمندان درباره برخی از صحبت ها و اظهارات مربوط به وضعیت فعلی رضا رویگری، خواننده و بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون که پس از یک فیلم سینمایی در فضای مجازی منتشر شد، صحبت کرد. در مورد وضعیت بد این هنرمند از طرف خودم از شرایطی که برای آقای رویگری پیش آمد بسیار ناراحت هستم و تمام تلاشم را می کنم تا در این زمینه آنچه لازم است انجام دهم اما متأسفانه این هنرمند ارزشمند کشورمان نیست. عضویت در موسسه برای هنرمندان پیشکسوت و از سال 1394 مکاتبه برای عضویت این هنرمند آغاز شده است، اما شورای ارزشیابی هنرمندان تشخیص نمی دهد که وی می تواند به عضویت موسسه پیشکسوتان درآید.

عاصمی گفت: سعی کردم این هنرمند را در جریان خدمات و فعالیت های موسسه در دوره های مختلف قرار دهم. حتی سعی کردیم تا جایی که می توانیم آقای رویگری را با دیگر اعضای سفرها یا دورهمی ها و جشن ها ببریم تا حال و هوای این هنرمند پیشکسوت را عوض کنیم، اما از آنجایی که این هنرمند به دلیل شرایطی که شرح دادم، این هنرمند در موسسه عضویت دارد. نه پیشکسوتان، مسائل مربوط به این هنرمند توسط موسسه رسیدگی نشده است. اما با توجه به نقشی که در مؤسسه پیشکسوتان حوزه هنری داریم، از این موضوع غافل نبوده‌ایم و مدام در این زمینه دغدغه داریم.

وی افزود: شواهد نشان می دهد ما تمام تلاش خود را برای عضویت وی در موسسه انجام داده ایم. کمتر از 11 روز از انتصاب مجددم به ریاست مؤسسه نگذشته بود که در بهمن ماه 1400 مجدداً نامه ای به شورای ارزشیابی هنرمندان فرستادم و درخواست عضویت در استاد رویگری را دادم. از طرفی با همه این شرایط به شدت دنبال حواشی و مشکلات این هنرمند عزیز و محترم بودم. یعنی اصلاً اینطور نبود که ما موضوع را رها کنیم چون آقای رویگری عضوی از مؤسسه نیست. حتی یادم هست که مقاله ای از ایشان نوشته شده بود و ضمن توضیح شرایطی که در آن قرار داشت، قرار شد بخشی از اظهارات ایشان در مورد وضعیت با تایید ایشان در رسانه ها منتشر شود، اما چون آقای رویگری تلفن ایشان را جواب نداد و برای انتشار مصاحبه نیز به دلیل اخلاق حرفه ای خبرنگاران و رسانه ها مجبور شدیم تاییدیه او را بگیریم که میسر نشد.

مدیرعامل مؤسسه پیشکسوتان هنرمندان ادامه داد: برخی از مشکلات خانوادگی آقای رویگری نیز از جمله محدودیت هایی است که وزارت ارشاد یا مؤسسه پیشکسوتان هنرمندان نمی توانند وارد آن شوند یا از نظر اخلاقی و خانوادگی دخالت کنند.

عاصمی گفت: من و همه مدیران ذیربط و همه هنرمندان علاقمند و به عنوان مدیر فرهنگی علاقه مند و پیگیر هستیم که آقای رویگری هر چه زودتر در وضعیت مطلوبی قرار گیرد. البته من کاملا اطلاع دارم که مسائل مربوط به آقای رویگری در حوزه معاونت هنری و سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حال پیگیری است و در روزهای آینده نتایج به اطلاع خواهد رسید. رسانه های محترم

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید