مشکلات رضا رویگری به زودی حل می شود / پیگیری می کنیم


ساعت: 14:26
تاریخ انتشار: 1401/02/06
کد خبر: 1834639

محمد هزائی رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد که پیگیر مشکلات آقای رضا رویگری هنرمند پیشکسوت کشورمان هستیم و به زودی این مشکلات برطرف خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد هزائی رئیس سازمان سینمایی با اشاره به وضعیت رویگری گفت: از روز گذشته که از مشکل آقای رویگری مطلع شدیم با همسر ایشان خانم کریمی و از طریق آنها با پزشکان و کارکنان آسایشگاه کهریزک در تماس بوده ایم. . . “

وی ادامه داد: با توجه به نظر همسرشان و تمرکز پزشک آقای رویگری به دلیل برخی مشکلات و اختلالات جسمی امکان نگهداری وی در منزل وجود نداشت و با کمک و مساعدت پزشک به آسایشگاه کهریزک منتقل شد. شرط.”

به گفته وی، سازمان سینمایی و همکارانم در موزه سینما چندین بار در حمایت از این هنرمند عزیز اقداماتی را انجام داده اند و دیدار من از ایشان از اولین برنامه های دیدنی من در مدت حضورم در سازمان سینمایی بود.

رئیس سازمان سینمایی تاکید کرد: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی صبح امروز به مدیر عامل صندوق اعتباری هنر دستور داد تا از نزدیک و شخصا در جریان روند نگهداری و درمان و وضعیت آقای رویگری قرار گیرد.

وی افزود: با تعاملاتی که از طریق صندوق اعتباری هنر و اقداماتی که از سوی سازمان سینما و صدا و سیما در حال انجام است، مشکلات این هنرمند به زودی برطرف می شود.

خزایی گفت: در کنار این هنرمند پیشکسوت و خانواده وی خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید