آیا کوین یاماگا فصل آینده در استقلال می ماند؟

آیا کوین یاماگا فصل آینده در استقلال می ماند؟

به جرات می توان گفت یکی از بهترین خارجی های استقلال در سال های اخیر آرتور کوین یاماگا، هافبک فرانسوی آبی های تهران بوده است.

این بازیکن که در پایان فصل گذشته در آستانه جدایی و خداحافظی از استقلال بود، با تعامل زودهنگام و گرفتن پول خود از حجت کریمی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال موافقت کرد تا دوباره در خدمت استقلال باشد.

یادمان می آید اواخر فروردین امسال یمگا در بازی برگشت دربی مصدوم شد، قبل از ترک تهران به دفتر حجت کریمی رفت و پول نقد او را دریافت کرد و به سلامت ایران را ترک کرد. اینکه عده ای شایعه برگشتن او را به راه انداختند، به موقع برگشت و با وجود اینکه نتوانست برای استقلال بازی کند تا روز آخر در کنار تیم بود.

در عین حال این بازیکن فرانسوی متولد پاریس به همراه مدیر برنامه های خود قرارداد خود را با استقلال تا پایان فصل آینده لیگ برتر تمدید کرد و مشکلی برای ادامه همکاری با استقلال تا پایان فصل بیست و چهارم ندارد. لیگ برتر

او در آخرین صحبت هایش با باشگاه استقلال عنوان کرد که دوست دارد در تهران و استقلال بماند و در ایران احساس راحتی می کند. یاماگا همچنین تاکید کرد که اگر بتواند فوتبالش را در ایران اینگونه ادامه دهد و مشکلی برای دریافت درخواست هایش نداشته باشد، مشکلی برای ادامه همکاری و بازی برای استقلال ندارد.

این هافبک 27 ساله خاطرنشان کرد: نه تنها خودش بلکه خانواده اش هم مشکلی برای حضور در تهران ندارند و از هم اکنون می تواند در تیم استقلال بماند. همچنین از همکاری با نکونام خوشحال است.

باید توجه داشت؛ یاماگا در آغاز لیگ برتر بیست و یکم به استقلال پیوست و حالا سومین فصل حضورش در این تیم را سپری می کند.