آیا رونالدو برای فصل آینده در عربستان سعودی ماند؟

با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات، بازار شایعات داغ است. امسال ستاره های زیادی تیم های خود را ترک می کنند و مقصد جدید خود را انتخاب می کنند. لیونل مسی پاری سن ژرمن را ترک می کند و چندین باشگاه از جمله الهلال عربستان خواهان جذب او هستند. ستاره های دیگری مانند کریم بنزما نیز از عربستان پیشنهاد دارند. در این شرایط کریستیانو رونالدو در مصاحبه اخیر خود با برشمردن فواید فوتبال عربستان ستاره ها را تشویق به سفر به این کشور کرد.

ستاره پرتغالی النصر با اشاره به امکانات خوب فوتبال در عربستان گفت: لیگ این کشور بسیار خوب است و فکر می کنم رشد زیادی برای آنها وجود دارد. تیم های خوب زیادی در عربستان حضور دارند و شاهد رقابت خوبی بین آنها هستیم. بازیکنان بسیار خوبی هم هستند. آنها اینجا بازی می کنند و من خوشحالم که در عربستان هستم.”

آیا رونالدو برای فصل آینده در عربستان سعودی ماند؟

به گفته رونالدو، فوتبال عربستان به زودی یکی از پنج لیگ معتبر جهان را خواهد داشت: «من فکر می کنم زیرساخت ها باید کمی بهبود یابد. به عنوان مثال، VAR باید در اسرع وقت راه اندازی شود. اما فکر می‌کنم در چند سال آینده، با توجه به کاری که آنها انجام می‌دهند، فوتبال عربستان را به یکی از پنج لیگ برتر جهان تبدیل خواهند کرد.”

وی پس از تمجید از فوتبال عربستان از ستاره های فوتبال جهان خواست تا برای بازی به این کشور بیایند: «همه از حضور بازیکنان جوان و با تجربه در فوتبال عربستان استقبال می کنند. فکر می کنم اگر این اتفاق بیفتد، لیگ و سن بازیکنان بهتری را شاهد خواهیم بود. مهم نیست که با چه کسی به اینجا می آیند.”

آیا رونالدو برای فصل آینده در عربستان سعودی ماند؟

به نظر می رسد رونالدو مشتاق ادامه سال های پایانی فوتبالش در عربستان است و برای جذابیت این دوره تا حد امکان پذیرای ستاره های بیشتری است. یکی از بازیکنانی که احتمالا در عربستان سعودی حضور دارد، کریم بنزما، هم تیمی سابق رونالدو در رئال مادرید است. مهاجم فرانسوی که با رونالدو 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده، پیشنهاد وسوسه انگیزی از الاتحاد دریافت کرده است که در صورت قبول شدن، فصل آینده باید شاهد رقابت او با رونالدو در لیگ عربستان باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید