آیت الله رئیسی در پیامی میلاد حضرت عیسی علیه السلام را به رهبر کاتولیک های جهان تبریک گفت

ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۳
کد خبر: 1794586

رئیس جمهور در پیامی با تبریک میلاد حضرت عیسی(ع) به رهبر کاتولیک های جهان تاکید کرد: یاد و خاطره میلاد حضرت عیسی(ع) فرصتی برای یادآوری الگوی نوع دوستی و اعلام رستگاری مظلومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پیامی با تبریک میلاد حضرت عیسی بن مریم (ع) به پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک های جهان و تمامی مسیحیان جهان، این ولادت مبارک را فرصتی برای بزرگداشت حضرت مریم دانست. (سلام الله علیها) و ویژگی های اخلاقی و اخلاقی او را به او یادآوری کنید. بشارت دهنده نجات مستضعفان حضرت عیسی مسیح (ع) در برابر ظلم مستضعفان ایستادگی کرد و به امید آینده ای روشن برای بشریت گفت.

متن پیام آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان به این شرح است:

به نام خدا

عالیجناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک ها در سراسر جهان

سالروز میلاد حضرت مسعود پیامبر صلح و نیکی حضرت عیسی مسیح (ع) و آغاز سال 2022 میلادی را صمیمانه تبریک می گویم. به جناب عالی و همه مسیحیان جهان.

ولادت حضرت عیسی، روح الله، تجلی اراده و قدرت خداوند است و جایگاه معنوی مریم مقدس، عظمت جایگاه زن را در هستی شناسی ادیان الهی نشان می دهد; «و به یاد بیاور زمانی را که فرشتگان گفتند: ای مریم!

برگزاری جشن این میلاد با سعادت، فرصتی برای تکریم حضرت مریم (سلام الله علیها) و یادآوری ویژگی های اخلاقی الگوی نوع دوستی و منادی نجات مستضعفان حضرت عیسی (ع) در مخالفت است. به ظلم حاکمان و امید دادن به آینده روشن.

از زحمات جنابعالی در جهت گرد هم آوردن قلوب و دیدگاه های پیروان ادیان ابراهیمی سپاسگزارم و از خداوند متعال سلامتی و توفیق او و سعادت و سربلندی همه بندگان خدا و همه انسانها را مسالت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید