آیین اختتامیه‌ی دومین جشنواره ملی حریم رسالت در زیباکنار برگزار شد/خبرگزاری موج گیلان حایز رتبه شایسته تقدیر در بخش تیتر شد

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت، امروز با معرفی آثار برگزیده در مجتمع فرهنگی – هنری زیبا کنار رشت، برگزار شد.



به گزارش خبرگزاری موج گیلان، آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ای حریم رسالت، امروز با معرفی آثار برگزیده در مجتمع فرهنگی – هنری زیبا کنار رشت، برگزار شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ایحریم رسالت

سرهنگ مهدی پارسا، رئیس سازمان بسیج رسانه استان و دبیر جشنواره ملی حریم رسالت در این مراسم با اینکه ۳ هزار و ۱۰۰ اثر در ۱۰ محور و ۱۱ قالب از مناطق مختلف کشور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد گفت: از بین آثار ارسالی، هزار و ۵۰۰ اثر به مرحله نهایی راه یافت.

 افزود: از این تعداد اثر ۴۴ اثر شایسته تقدیر و برگزیده شد که امروز از صاحبان این آثار تجلیل شد.
 وی گفت: همچنین در این مراسم از دو اثر، پوستر تنها شهیده رسانه کشور، شهید طاهره حداد نژاد اهل بندر انزلی گیلان و سرود “دختران تمدن ساز ” هم رونمایی شد.

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ایحریم رسالت
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور هم در این مراسم با بیان اینکه امروز، بیداری و حق طلبی منحصر به کشور‌های اسلامی نیست، گفت: همه ملت‌های آزاده دنیا امروز برای دفاع از مظلومیت غزه به میدان آمدند و جریان تبیین، از سوی وجدان‌های بیدار و رسانه‌های حق طلب، باعث این بیداری شده است.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه بانوان نقش اساسی در تحولات و پیشرفت جامعه دارند افزود: بانوان در طول سال‌های انقلاب اسلامی، نشان دادند که در همه عرصه‌ها، فعال و پیشگام هستند و یکی از این عرصه‌ها، رسانه است.
وی با بیان اینکه با تولید محتوا می‌توان در مسیر جهاد تبیین گام برداشت گفت: تحقق این امر گامی در جهت حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است ومی تواند آرمان‌های ایران اسلامی را در گام دوم انقلاب، محقق کند. 
رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور برگزاری جشنواره هایی، چون حریم رسالت را سر آغازی برای تبیین نقش افرینی بانوان میهن در جهت تحقق ایران قوی به ویژه در عرصه رسانه دانست.
سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی همچینین به ظرفیت‌ها و تهدید‌های فضای مجازی اشاره کرد و افزود: فضای مجازی در حال تکامل است و هر روز، جلوه‌های جدید و نویی در اختیار بشر قرار می‌گیرد و باید از این ظرفیت در مسیر تحقق اهداف ترسیم شده بهره گرفت. 
مدیرکل امور بانوان و خانواده وزارت کشور هم در این مراسم با اشاره به جایگاه مهم و اثر گذار بانوان به ویژه در عرصه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی جامعه گفت: بانوان در همه عرصه‌های کشور نقشی اثر گذار دارند.

برگزاری همایش حریم رسالت در گیلان
زینب اختری افزود: امروز هم زنان غزه با مقاومت و ایستادگی خود دشمن را ناکام کرده اند.
فرمانده سپاه قدس گیلان هم با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن گفت: امروز این جنگ فضای بین الملل را فراگرفته و کانون آن، محورمقاومت و صهیونیسم و امریکای جنایتکار است. 

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی بانوان رسانه ایحریم رسالت
سردار حمید دامغانی جنگ ادراکی رسانه را جنگی فراگیر برشمرد و افزود: در این جنگ، رسانه، نقش محوری را ایفا می‌کند و دشمنان به دنبال حکمرانی مجازی هستند تا بتوانند تسلط خود بر ملت‌ها را کامل کنند و در این میان رسانه، برای مقابله با زیاده خواهی‌های دشمنان، نقشی کلیدی دارد.
وی گفت: برگزاری چنین جشنواره‌هایی سبب شناخت توانایی‌ها و ظرفیت‌های رسانه‌ای بانوان می‌شود.

 




آیا این خبر مفید بود؟



دیدگاهتان را بنویسید