ابلاغ حکم بازنشستگی رئیس جمهور؛ مرادی رسما از وزنه برداری خداحافظی کرد/ انوشیروانی و رضازاده نامزدهای ریاست فدراسیون

ساعت: 10:15
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1797779

خبر بازنشستگی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری اعلام شد و از فدراسیون خداحافظی کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری از این فدراسیون خداحافظی کرد. خبر بازنشستگی او در روزهای اخیر منتشر شد و بالاخره دیروز مرادی بازنشسته شد تا رئیس پیشکسوت فدراسیون وزنه برداری زودتر و به اجبار از این پست خداحافظی کند.

در همین رابطه داوود باقری نایب رئیس فدراسیون با تایید نامه وزارت ورزش با انتشار مطلبی در فضای مجازی نوشت: حکم بازنشستگی مرادی رئیس فدراسیون و این مدیر پرتلاش، پرتلاش و متحول شد.

مرادی از سال 1373 تا 1385 رئیس فدراسیون وزنه برداری بود. مرادی از اردیبهشت 94 نیز رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران بود. علی مرادی که در تیرماه 1388 با 22 رای به مدت چهار سال رئیس فدراسیون وزنه برداری شد اما قبل از پایان دوره وی با حضور 4 ساله خود در فدراسیون وزنه برداری به دلیل بازنشستگی مجبور به خداحافظی از فدراسیون شد.

خبر بازنشستگی علی مرادی و خداحافظی وی از ریاست فدراسیون در حالی است که رئیس فدراسیون وزنه برداری ایران در ماه های اخیر با ثبت نام در فدراسیون بین المللی انتخابات تلاش کرده به یکی از کرسی های فدراسیون بین المللی دست یابد. فدراسیون پس از اعلام بازنشستگی مرادی، او عملا شانسی برای رسیدن به جایگاه جهانی ندارد.

وزارت ورزش و جوانان طی روزهای آینده سرپرست فدراسیون را معرفی خواهد کرد. از سجاد انوشیروانی و حسین رضازاده به عنوان نامزدهای احتمالی ریاست فدراسیون نام برده می شود. در همین راستا طی 48 ساعت گذشته و با نهایی شدن جدایی مرادی، این دو چهره مطرح مذاکراتی را با وزارت ورزش و جوانان برای نظارت بر فدراسیون وزنه برداری انجام دادند. باید منتظر ماند و دید وزیر ورزش و جوانان چه کسی را به عنوان سرپرست این فدراسیون کلیدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید