بچه ها تا رفع مشکلات وزنه برداری به اردوی تیم ملی برنمی گردند/ وزارت ورزش و جوانان حکم بازنشستگی مرادی را صادر کرد.


ساعت: 11:42
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855612

مشکل ما فقط با امکانات لازم برای حفظ کمپ بود.

سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: بچه ها هم در دیدار با صالحی امیری گفتند با شرایط فعلی به اردو برنمی گردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ محمدحسین برخا سرمربی اسبق تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: سعید علی حسینی سرمربی تیم جوانان بود و با فدراسیون هم همکاری می کند اما بحث جابجایی نیست و فدراسیون سعی کرد موضوع را تغییر دهد. ذهن از مشکل . قضیه آنقدر پیش رفته است که بعید است این جابجایی ها مشکلات وزنه برداری را حل کند.

وی افزود: باید در رفتار کادرفنی فدراسیون تغییراتی ایجاد شود و آنها باید نگاه اساسی تری به مشکلات داشته باشند. همه مشکلات را می دانند و این مشکلات برای رئیس فدراسیون قابل مشاهده است و او هم آنها را دید اما اراده ای برای حل مشکلات نداشت.

برکا در خصوص حضور وزنه برداران جوان و نوجوان در اردوی تیم ملی گفت: مطرح شد اما عسگر رحیمی سرپرست کاروان ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت همان لیست اولیه ای که وجود دارد اجازه حضور در این مسابقات را دارد. مسابقه می دهد و نمی توان آن را جابجا کرد. “نمی دانم، شاید فدراسیون قوانین را نمی داند. تنها مشکل ما با امکانات لازم برای حفظ کمپ بود. غذا فاجعه بار بود و مشکلات دیگری مانند مکمل ها وجود داشت.”

وی در این خصوص گفت: با توجه به تورم و گرانی ها در ابتدای اردو درخواست کردیم که از نشان ایرانی استفاده شود اما نشد. بچه ها نصف کارمند معمولی فدراسیون حقوق نمی گیرند. می گفتند باید تیم جذب شود تا بتوانیم پول بدهیم، اما بچه های دیگری هم در کمپ بودند که حداقل هزینه حمل و نقل باید پرداخت می شد. از طرفی سونا و جکوزی خراب بود و فیزیوتراپ نداشتیم.

سرمربی برکنار شده تیم ملی وزنه برداری گفت: ارتباط مستقیم با کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش و جوانان بر عهده رئیس فدراسیون است اما پس از مشکلاتی که صالحی امیری با بچه ها دیدار کرد و مشکلات مطرح شد. البته او در ماه های اخیر همیشه در میانه میدان حضور داشته و برای حضور در مسابقات بین المللی به فدراسیون پرداخت می کند. بچه ها در دیدار با صالحی امیری گفتند که در شرایط فعلی به کمپ برنمی گردند.

وی افزود: در عمل در شرایط فعلی باید سال 2022 را گمشده بدانیم. بازی های کشورهای اسلامی تا 2 ماه آینده برگزار می شود و جام جهانی کلمبیا نیز آذرماه است که ثبت نام اولیه این مسابقات 3 تا 3.5 ماه قبل از مسابقات انجام می شود. یعنی باید تکلیف تیم را تا مرداد ماه به کلمبیا اعزام کنیم. این مسابقات هم انتخابی المپیک است و باید اقدامات اساسی انجام شود چرا که نمی توان چشمانمان را روی 20 وزنه بردار امیدوار به مدال بست.

برخا در پایان درباره موضوع رئیس فدراسیون به رادیو تهران گفت: اطلاعات دقیقی دارم که رای دیوان عدالت اداری صادر شده و وزارت ورزش و جوانان باید آن را اعلام کند. ما نیز منتظر اعلام این حکم هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید