بازگشت پیروزمندانه مرادی به فدراسیون وزنه برداری! / آقای رئیس جمهور مجوز گرفتند؟


ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1809084

در حالی که همه منتظر انتصاب سرپرست جدید فدراسیون وزنه برداری بودند، علی مرادی به یکباره به فدراسیون بازگشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با وجود اینکه نزدیک به دو ماه از خداحافظی علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری به دلیل بازنشستگی می گذرد اما امروز در میان استقبال برخی از مسئولان فدراسیون وزنه برداری به کار بازگشت.

اواسط آذرماه وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد که علی مرادی رئیس فدراسیون وزنه برداری حکم بازنشستگی خود را امضا کرده و به زودی به عنوان سرپرست فدراسیون المپیک منصوب می شود. پس از تایید این خبر، مرادی با انتشار نامه ای سوزان و خداحافظی از ریاست فدراسیون این تصمیم را پذیرفت.

تقریبا 2 ماه از آن تاریخ می گذرد و این فدراسیون المپیک در بلاتکلیفی کامل به سر می برد. با وجود اخبار جنجالی مبنی بر معارفه آتی سرپرست فدراسیون، امروز مرادی در میان استقبال جالب کارکنان فدراسیون به کار خود بازگشت.

این بازگشت این گمانه زنی را ایجاد کرده که او توانسته مجوز لازم برای ادامه کار در فدراسیون وزنه برداری را کسب کند و مشکلی برای ادامه خدمت در فدراسیون وزنه برداری نداشته باشد.

ارسال دعوتنامه از علی مرادی برای حضور در مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در 17 اسفند و حضور این کارگردان پیشکسوت در نشست با هیئت عراقی در کمیته این گمانه زنی را تقویت می کند. به ویژه محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش در دیدار روسای فدراسیون ورزش با وزیر ورزش و جوانان که روز دوشنبه برگزار شد، تاکید کرد که تکلیف فدراسیون وزنه برداری مشخص می شود. تا پایان این هفته

به نظر می رسد با بازگشت پیروزمندانه علی مرادی به فدراسیون، وضعیت ریاست آن فدراسیون مشخص شده است. با این حال باید منتظر اعلام رسمی وزارت ورزش و جوانان در این زمینه باشیم.


d4866dfb 2eaf 4a07 8ed1 55784857ea7a خبر خاکستری


d943a4e4 da6e 45a7 8e58 ec974fd16b9c خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید