اتفاقی برای یک ستاره بعد از جدایی از استقلال افتاد

اتفاقی برای یک ستاره بعد از جدایی از استقلال افتاد

رشید مظاهری دو فصل پیش با هدف حضور مجدد در تیم ملی راهی استقلال شد تا در این تیم پرطرفدار بیشتر دیده شود. رشید شروع فوق العاده ای در استقلال داشت اما بعد فکرش به مشکل خورد و روی نیمکت نشست. مظاهری که سابقه حضور در جام جهانی روسیه را دارد معتقد بود با جدایی فکری و آمدن فرهاد مجیدی شرایطش تغییر می کند و به ترکیب اصلی استقلال برمی گردد. نه تنها این اتفاق نیفتاد، بلکه رشید با فرهاد هم مشکل داشت و مجیدی حتی او را در لیست 18 نفره تیمش قرار نداد. مظاهری در نهایت در نیم فصل قبل راهی سپاهان شد تا در اصفهان احیا شود.

رشید مظاهری فصل جدید را به امید حضور ثابت در سپاهان و حضور در جام جهانی آغاز کرد اما پس از چند هفته باشگاه سپاهان به سراغ پیام فارس رفت و به دلیل عملکرد نه چندان خوب او را به خدمت گرفت. مظاهری نه تنها در سپاهان نیمکت نشین شد، بلکه شاهد حضور رقیب خود در جام جهانی بود. مظاهری حتی بعد از چند مسابقه به دلیل اختلاف نظر با مورائیس از لیست سپاهان خط خورد و مقیم شد.

حالا از اصفهان خبر می رسد که رشید نمی خواهد تا پایان فصل روی نیمکت بماند و قصد جدایی از این تیم را دارد. غیبت های زیاد مظاهری در چند فصل اخیر باعث شد تا او از فرم ایده آل خود فاصله بگیرد و همین اتفاق برای دروازه بان سابق استقلال و تیم ملی نیز افتاده است. رشید که به سرعت در حال سقوط است، دیگر نمی خواهد در اصفهان بماند و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات زمستانی سپاهان را ترک خواهد کرد.

او زمانی در تیم ملی و همچنین بازیکن استقلال بود اما حالا حتی علاقه ای به تیم های میانی لیگ هم ندارد. در روزهای گذشته دو باشگاه فولاد و نساجی به دنبال خرید این دروازه بان باتجربه بودند اما پیگیری های ما نشان می دهد هیچ کدام از این دو تیم رشید را نمی خواهند.

دیدگاهتان را بنویسید