اخبار مهم استقلال; بعد از مجلس استقلال چه اتفاقی برای ساپینتو افتاد؟

اخبار مهم استقلال;  بعد از مجلس استقلال چه اتفاقی برای ساپینتو افتاد؟

سرمربی استقلال در فصل گذشته پس از جدایی از این تیم بلافاصله با آپوئل قبرس قرارداد امضا کرد تا نشان دهد مدتی است فعالانه برای انتقال به تیم جدیدش برنامه ریزی کرده است.

به گفته اطرافیانش، او چندان از وضعیت کشورمان راضی نبود و فکر می کرد همه فوتبالیست ها با او مشکل دارند، بلافاصله پس از رسمی شدن قراردادش با باشگاه قبرسی، از اتفاقات سال گذشته گلایه کرد و به همین دلیل از اتفاقات سال گذشته گلایه کرد. تاخیر در پرداخت پول وی توسط باشگاه استقلال گزارش شده و ظاهرا این اتفاق افتاده و ساپینتو از طریق وکیل خود به فیفا شکایت کرده است.

اما افراد نزدیک به باشگاه استقلال احساس می کنند جای نگرانی نیست. طبق اعلام مدیران باشگاه استقلال، از طریق اسپانسر و بانک با داشتن شماره حسابی که اقساط قبلی را به همان حساب واریز کرده اند، باقی مانده فصل گذشته سرمربی را به حساب وی واریز کرده و در نهایت قبل از آن. زنده رفت . محاکمه ساپینتو به این موضوع پایان خواهد داد.

اخبار جدید دریافتی از محل جلسات باشگاه نیز حاکی از آن است که ظاهرا مدیران جدید استقلال در این زمینه به حجت کریمی قول داده اند که هیچ نگرانی از این بابت وجود نداشته باشد.

باید توجه داشت؛ ساپینتو فصل گذشته به همراه تیم استقلال به مقام سوم لیگ برتر دست یافت و در جام حذفی از دور رقابت ها کنار رفت. این مربی در 38 روز دو بار مغلوب پرسپولیس شد و از این حیث رکوردی بی سابقه را به نام خود ثبت کرد.

دیدگاهتان را بنویسید