اتفاقی فوق العاده برای ستاره استقلالی سپاهان

اتفاقی فوق العاده برای ستاره استقلالی سپاهان

در هفته هجدهم لیگ برتر که جمعه 30 بهمن ماه برگزار می شود، سجاد شهبازاده مهاجم 32 ساله تیم فوتبال سپاهان که فصل گذشته موفق به گلزنی در لیگ برتر شده بود، به میدان می رود. یک رکورد ویژه در بین دانش آموزان در نویدکیا.

وی پس از جدایی از قطر و عقد قرارداد با سپاهان با نظر مثبت امیر گله نویی در لیگ هجدهم به فوتبال ایران بازگشت و 29 بازی بعدی را برای این تیم انجام داد و 6 بار گلزنی کرد.

آمار موفق شهباززاده منجر به تمدید قرارداد یک ساله این مهاجم باتجربه با سپاهان شد و او برای دومین فصل متوالی در تیم طلایی بازی کرد اما نتوانست روزهای خوب فصل اول را تکرار کند و در 23 بازی لیگ 19 تنها 3 گل به ثمر رساند. برای جدایی اش اما محرم نویدکیا سرمربی جدید سپاهان از لزوم حضور شهبازاده برای ماندن در طلایی پوشان لیگ بیستم خبر داد.

شهبازاده در لیگ بیستم در نویدکی احیا شد و رکوردی فوق العاده به جای گذاشت و در 30 بازی موفق شد 20 بار برای سپاهان گلزنی کند و کفش طلای فوتبال ایران را در لیگ بیستم به دست آورد که با این درخشش حضور سجاد شهبازاده برای سپاهان تثبیت خواهد شد. چهارمین فصل متوالی در سپاهان.

مهاجم باتجربه سپاهان از ابتدای لیگ بیست و یکم به نویدکی اعتماد کرده و در این فصل در 17 بازی برای طلایی پوشان به میدان رفته و 3 بار نیز گلزنی کرده است.

مجموع حضور سجاد شهبازاده در 4 فصل حضورش در سپاهان به 99 بازی لیگ برتر رسیده است و در هفته هجدهم مقابل هواداران این فرصت را دارد تا صدمین بازی خود در لیگ برتر را با لباس سپاهان انجام دهد و به یکی از باتجربه ترین بازیکنان تبدیل شود. تیم پرستاره اصفهانی بیا با ما باش. شهبازاده در دیدار مقابل هوادار نیز سابقه بازی با سرمربی خود را دارد چرا که این مهاجم باتجربه در دوران حضورش در استقلال با رضا عنایتی همبازی شد.

این مهاجم باتجربه علاوه بر بازی های لیگ برتری شهبازاده در چهار فصل حضورش در سپاهان، رکورد 16 بازی برای این تیم در جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا را در کارنامه دارد.

گفتنی است پیش از حضور در سپاهان، رکورد بیشترین بازی در یک تیم برای شهبازاده مربوط به دوران حضورش در سایپا بود که در 90 بازی برای خودروسازان به میدان رفت و سپس 56 بار در استقلال پیراهن آبی پوشان را بر تن کرد. در سپاهان تمام رکوردهای قبلی خود را بهبود بخشیده و آمار جدیدی از خود به جای گذاشته است.

دیدگاهتان را بنویسید