احتمال حضور رئیس‌جمهور در قطر برای تماشای فینال فوتبال جام ملت‌ها وجود دارد



وزیر ورزش و جوانان؛

وزیر ورزش و جوانان ابراز کرد: من خودم در فینال حضور خواهم داشت اما حضور رئیس جمهور برای تماشای فینال جام ملت های آسیا هنوز مشخص نیست. البته دعوت شدند اما هنوز مشخص نیست که در فینال جام ملت های آسیا شرکت می کنند یا خیر.

این احتمال وجود دارد که رئیس جمهور برای تماشای فینال فوتبال جام ملت ها به قطر سفر کند

به گزارش خبرگزاری موج


به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، امروز سه شنبه 27 بهمن ماه وزیر ورزش و جوانان به همراه معاونین و روسای وزارت ورزش و جوانان، روسای فدراسیون های ورزشی، قهرمانان و جوانان ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی به زیارت حرم امام خمینی(ره) مشرف شدند. ره) با آرمان های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

در این رویداد وزیر ورزش و جوانان وی بیان کرد: این مراسم برای تجدید میثاق با آرمان های امام راحل (ره) بود و حضور اهالی ورزش، روسای فدراسیون های ورزشی و سایرین در حرم مطهر نشان می دهد که جامعه ورزش پس از گذشت 45 سال همچنان فعال است. پیروزی انقلاب. ارزش های انقلاب محترم است. به خواست خدا می توانیم رهبر خوب نظام، انقلاب و امام جامعه امروز باشیم.

وی افزود: جامعه ورزش نیز مانند سایر اقشار جامعه همواره عاشق امام بوده و آرمان های امام را گرامی می دارند. اینکه جامعه ورزش در میادین مختلف حضور دارد و در عرصه های بین المللی با مدال هایی که کسب می کند همواره به ارزش های انقلاب پایبند بوده و انقلاب را تقویت می کند.

وزیر ورزش در پایان با اشاره به حضور رئیس جمهور در قطر برای تماشای دیدار فینال گفت: هنوز چیزی مشخص نیست. من خودم در فینال حضور خواهم داشت اما هنوز مشخص نیست که رئیس جمهور برای تماشای فینال جام ملت های آسیا حضور داشته باشد یا خیر. البته دعوت شدند اما هنوز مشخص نیست که در فینال جام ملت های آسیا شرکت می کنند یا خیر. بگذارید ملی پوشان فردا با موفقیت و سربلندی از بازی با قطر بیرون بیایند و یک بار به فینال برسند، آن وقت تصمیم می گیرد که به قطر بروند یا نه.


آیا این خبر مفید بود؟




نظرات ارسالی شما پس از تایید خبرگزاری موج در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

پیام های حاوی افترا و افترا منتشر نخواهد شد.

پیام های غیرفارسی یا غیر مرتبط ارسال نمی شود.