احمد گوهری نسبت به حامد لک شانس بیشتری برای حضور در استقلال دارد

احمد گوهری نسبت به حامد لک شانس بیشتری برای حضور در استقلال دارد

حامد لک یا احمد گوهری؟ این سوالی است که در روزهای قبل از دربی نگران یحیی گل محمدی است.

شاید حامد لک در این فصل گل های بدی به ثمر رسانده باشد، مخصوصاً مقابل صنعت نفت آبادان، اما اکثر پیشکسوتان پرسپولیس از جمله بهروز سلطانی، وحید کلیچ، مهدی واعظی و … معتقدند دربی را باید کسی بازی کند که این همه وجود دارد. تجربه حضور نامیده می شود. نگه دارید در این بازی و دربی باز است، اگر شرایط روحی حامد کامل باشد، استفاده از لک می تواند کمک بیشتری به پرسپولیس کند، علاوه بر اینکه او شرایط دربی را هم تجربه کرد.

این گروه می گوید: گوهری باید بداند که پرسپولیس با سایر تیم هایی که در آن بازی کرده متفاوت است و حالا نیاز به زمان دارد تا با تیم هماهنگ شود و ارتباط بیشتری با شرایط پرسپولیس برقرار کند. عملکرد گوهری مقابل نفت مسجد سلیمان بسیار خوب است، او بهتر از اولین بازی خود مقابل مس رفسنج بود و باید تلاش کند تا بر استرسی که دارد غلبه کند.

گروه دوم که یحیی گل محمدی در آن حضور دارند معتقدند حامد لک روحیه لازم برای این بازی را ندارد و ممکن است دوباره مرتکب اشتباه شود. اشتباهی که این بار می تواند به قیمت از دست دادن قهرمانی تمام شود، در حالی که استفاده از حامد لاک به عنوان ستاد پرسپولیس هم ریسک بالایی دارد.

هواداران پرسپولیس پس از برخورد تلخ با صنعت نفت آبادان به شدت از حامد لاک و داوید فنایی انتقاد کردند و در فضای مجازی به آنها حمله کردند. اشتباه در دربی می تواند واکنش های تندتر و دامن یحیی گل محمدی را به دنبال داشته باشد.سرمربی پرسپولیس دیگر نمی خواهد ریسک کند و انتقاد تندتری از بازی با نفت آبادان داشته باشد. از سوی دیگر، بازی در نقش احمد گوهری ممکن است مزایایی نیز داشته باشد.

اول اینکه پرسپولیس هرگز به احمد گوهری نباخته است. با حضور این دروازه بان جوان در دروازه پرسپولیس، تیم گل محمدی موفق شد مس رفسنجان و نفت مسجد سلیمان را شکست دهد و احتمال تکرار این اتفاقات در دربی نیز وجود دارد، بنابراین یحیی گل محمدی تصمیم گرفت تا به تیم پیروز خود در داخل بپیوندد. هدف. انجام ندهید!

دوم اینکه بازی گوهری حتی اگر ببازد یا گل بزند، شاید نشان دهنده جسارت سرمربی پرسپولیس باشد که جوان خوش آتیه ای را به فوتبال ایران معرفی کرد. در عین حال گل احمد گوهری به اندازه اشتباهات حامد لک به یک منتقد و هوادار عصبانی منجر نخواهد شد.

بنابراین باید به یحیی گل محمدی این حق داده شود که به جای حامد لک تصمیم بگیرد در بازی حساس و نفس گیر روز پنجشنبه مقابل استقلال از احمد گوهری استفاده کند.

دیدگاهتان را بنویسید