اخبار عجیبی برای Yamga و Zested به بیرون درز کرد

اخبار عجیبی برای Yamga و Zested به بیرون درز کرد

باشگاه استقلال برای حضور در بیست و یکمین دوره لیگ برتر دو بازیکن خارجی خریداری کرده است. کوین یمگا و رودی زاستد بازیکنان خارجی جدید تیم فوتبال استقلال هستند که هر کدام با قراردادی 2 ساله به جمع آبی های پایتخت پیوستند.

یامگا که پست اصلی اش جناح راست است در دیدار مقابل ذوب آهن و فجر سپاسی در مجموع 3 گل به ثمر رساند. عملکرد خوب یامگا این بازیکن را به یکی از «امیدهای اصلی آبی ها برای گلزنی تبدیل کرد و تا حدودی بتواند در ترکیب همیشگی آبی ها جای بگیرد.

رودی زستد در بازی با فجر و نساجی مازندران نیز مورد استفاده قرار گرفت اما همچنان نمی تواند با اعضای تیم هماهنگ شود. این بازیکن پس از دیدار مقابل نساجی نیز چندان از عملکرد خود راضی نبود و باید منتظر دیدارهای بعدی و عملکرد این بازیکن باشیم تا مشخص شود این بازیکن چقدر در ذهن سرمربی آبی ها خواهد بود.

یکی از موضوعاتی که در ابتدای حضور این دو بازیکن در استقلال مطرح شد، بحث میزان قرارداد آنهاست که تاکنون گمانه زنی های مختلفی را به دنبال داشته است. طبق پیگیری‌ها، زستد با توجه به گزینه‌های مطرح شده در قرارداد می‌تواند تا سقف 480 هزار دلار از باشگاه استقلال برای قراردادش دریافت کند و یامگا نیز قراردادی 300 هزار دلاری با استقلال امضا کرده است.

طبق پیگیری ها، زستد تاکنون 160 هزار دلار از مبلغ قرارداد را دریافت کرده است و یامگا نیز 50 هزار دلار از مبلغ قرارداد را از باشگاه استقلال دریافت کرده است. یمگا از هفته دوم با استقلال و از هفته چهارم لیگ برتر زستد حضور دارند و باید دید باشگاه استقلال در قرارداد این بازیکنان چه عملکردی را لحاظ خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید