اخبار منتشر شده درباره انتصابات وزارت کار صحت ندارد

ساعت: 18:27
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1805767

سخنگوی دولت تاکید کرد: در طرح ساماندهی صندوق ها از وزیر کار از سوی رئیس جمهور تقدیر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، درباره اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر اینکه “رئیس جمهور در خصوص انتصابات وزارت کار به وزیر کار تذکر داده است”، ضمن تکذیب این موضوع، ضمن تشکر از وزیر کار، از وزیر کار تشکر کرد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: در جلسات مختلف تخصصی، کارشناسان و یا مسئولان مختلف، موضوعات مختلفی در محضر رئیس جمهور مطرح می شود و گاهی رئیس جمهور مواردی را به مراجع ذیصلاح ارجاع می دهد.

بهادری جهرمی گفت: در یکی از آخرین دیدارهای جمعی از نمایندگان با رئیس جمهور که به صورت مستمر برگزار می شود، ادعاهایی مبنی بر برخی انتصابات مطرح شد که منحصر به یک وزارتخانه نبود. رئیس جمهور به طور کلی قاعده و روش مدیریت در این حوزه را تشریح کرد که هم در مرحله دستیابی به شرایط اولیه و هم در نظارت بر اجرا و تداوم شرایط توجه شد و اعلام شد در صورت وجود موارد مستند، آنها باید به مراجع ذیصلاح در دولت مراجعه کنند.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت تاکید کرد: البته تا آنجایی که من اطلاع دارم هیچ سند و گزارش خاصی در این راستا ارائه نشده است.

بهادری گفت: بنابراین دستور خاصی یا انتصاب خاصی صادر نشده است، فقط روال معمول و روال عادی دولت در رسیدگی و نظارت بر امور است.

وی افزود: در خصوص وزیری که نام بردید، به ویژه باید بگویم که اخیراً در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت خود، طرحی را برای ساماندهی وضعیت فعلی صندوق های بازنشستگی ارائه کرد که مورد تمجید رئیس جمهور قرار گرفت. .

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید