نماینده اردبیل اظهارات خود را درباره علی دایی پس گرفت: ادب نداشتم / جمله ای به نقل از من منتشر کردند که صحت ندارد

نماینده اردبیل اظهارات خود را درباره علی دایی پس گرفت: ادب نداشتم / جمله ای به نقل از من منتشر کردند که صحت ندارد

روز جدید کاظم موسوی نماینده مردم اردبیل در شورای اسلامی تاکید کرد: من قصد ادب نسبت به جایگاه علی دایی را نداشتم بلکه آنچه می گویم این است که افرادی که دارای موقعیت اجتماعی هستند باید در آرامش و امنیت جامعه سهیم باشند. کشور .

سید کاظم موسوی در جلسه علنی امروز مجلس در تذکر شفاهی گفت: ما مخالف اغتشاش در هر نقطه از کشور و کشورهای مسلمان هستیم. اخیراً در اردبیل حادثه ای رخ داد و خانواده ای که یک فرد متوفی داشتند بسیار محترم و نماینده و متدین هستند و در انقلاب شرکت کردند و این دختر عزیز و خواهر بزرگوار از دست رفتند که خداوند رحمتشان کند.

وی در ادامه گفت: من موضع انقلابی خود را اعلام کرده ام اما باید بگویم که علی دایی اسطوره است. اما موضع من این است که افرادی که دارای موقعیت اجتماعی هستند به آرامش و امنیت این انقلاب و کشور کمک کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس تصریح کرد: نباید روی آتش بنزین بریزیم زیرا دشمن به دنبال کشتار است و کلیدواژه اصلی دشمن همین موضوع است. ما باید بیدار باشیم، مردم اردبیل حسینی و ابوالفضلی هستند. از کریم بنزما، فوتبالیست معروفی که چند شب پیش توپ طلا را دریافت کرد، در مورد ناآرامی های ایران پرسیده شد و او پاسخ داد که حجاب یکی از اصول اصلی اسلام است، پس انتظار این را داریم وگرنه مشکلی نخواهیم داشت. یا با کسی دعوا می کند من آدم بی ادبی نیستم جمله ای را منتشر کردند که در آن از من در رسانه ها نقل قول کردند که صحت ندارد. جانم را وقف تک تک جوانان حسینی و ابوالفضلی اردبیلی می کنم.

دیدگاهتان را بنویسید