اختلاف مالی منجر به قتل/دستگیری قاتل در کمتر از 72 ساعت در ملایر شد.


ساعت: 11:41
تاریخ انتشار: 21.08.1401
کد خبر: 1910286

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از حل و فصل قتل و دستگیری قاتل در کمتر از ۷۲ ساعت با تلاش ماموران آگاهی شهرستان ملایر خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; احمد ساکی فرمانده نیروی انتظامی ملایر گفت: در پی ناپدید شدن مردی حدودا. 40 سال با ماشین پژو 405 در شهر ملایر رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس این شهر قرار گرفت..


وی افزود: ماموران انتظامی با تلاش شبانه روزی و انجام تحقیقات پلیسی، خودروی مذکور را در اطراف یکی از روستاهای شهرستان ملایر کشف و در بازرسی از صندوق عقب، جسد مفقودی را با آثاری از داخل صندوق کشف کردند. جراحات چاقو و اجسام سخت روی بدنش.. پشت ماشین را پیدا کردند.


فرمانده نیروی انتظامی ملایر تصریح کرد: پس از پیدا شدن جسد مقتول، تحقیقات گسترده ماموران برای شناسایی قاتل یا قاتلان آغاز شد. 48 ساعت کاری شبانه روزی و با پذیرایی های ویژه پلیسی، متهم اصلی به همراه وی 2 تعدادی از همدستان وی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه هایشان شناسایی و دستگیر شدند.


وی گفت: متهم اصلی که در مواجهه با ادله و مدارک چاره ای جز بیان حقیقت نداشت، اعتراف کرد که به دلیل اختلافات مالی مقتولی را که روز حادثه به خانه اش آمده بود را با چماق کشته و کشته است. یک چاقو و پس از سرقت انگشتر و گردنبند طلا با برادرش تماس گرفت و با کمک او و یکی از دوستان برادرش که دیگر متهمان دستگیر شده هستند جسد را در خودروی مذکور در اطراف یکی از روستاهای شهر رها کردند. شهر..


ساکی با اشاره به اینکه طلاهای مسروقه در یکی از طلافروشی های سطح شهر کشف و یک متهم نیز به همین دلیل دستگیر شده است، افزود: با تشکیل پرونده هرکسی 4 محمت به مراجع قضایی معرفی شدند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید