دستگیری قاتل افسر مازندرانی در کمتر از 24 ساعت


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 14/05/01
کد خبر: 1841709

مرتضی میرزایی از شناسایی و دستگیری قاتل ستوان دوم وحید ناظری در شهرستان گلوگا ظرف 24 ساعت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا سردار، مرتضی میرزایی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: قاتل یک افسر پلیس در شهرستان گلوگا ظرف 24 ساعت شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: پس از دریافت خبری در ساعت 1:30 بامداد شنبه 30 اردیبهشت 1401 مبنی بر کشته شدن چند گلوله بر اثر شلیک چند گلوله در خیابان فرمانداری شهر گلوگا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار انتظامی شهرستان قرار گرفت. فرماندهی و پلیس اطلاعات استان.

فرمانده انتظامی استان مازندران گفت: کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی تیم ویژه ای را برای بررسی صحنه و اعزام به محل جنایت تشکیل داده اند. آپارتمان او کشته شد و آنها فرار کردند.

میرزایی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و فنی پلیس تخصصی این فرماندهی و تحقیقات از خانواده مقتول در کمتر از 24 ساعت از شناسایی متهمان این قتل خبر داد و گفت: تهران شناسایی و دستگیر شد.

وی تاکید کرد: متهم این قتل در تحقیقات فنی و بازجویی های پلیسی با توجه به شواهد موجود اعترافاتی کرد و در اعترافات به قتل با سلاح گرم (کلت) علت و انگیزه قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد. .

فرمانده انتظامی استان مازندران از تسلیم متهمان به مقام قضایی خبر داد و گفت: اقدامات ویژه قضایی و انتظامی تا تکمیل تحقیقات ادامه دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید