اخراج 0 به 100 آجورلو توسط مدیرعامل باشگاه استقلال/ نقش صداوسیما و سازمان لیگ در تغییرات مدیریتی!


ساعت: 08:22
تاریخ انتشار: 24.07.1401
کد خبر: 1903570

برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال دلایل ریز و درشتی داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ دیشب که کمتر کسی انتظارش را داشت، خبر برکناری مصطفی آجورلو از سمت مدیرعاملی باشگاه استقلال و انتصاب علی فتح الله زاده به جای او از سوی اعضای هیات مدیره در دست تولید بسیاری از خبرگزاری ها به ویژه قرار گرفت. خبرگزاری وزارت ورزش و جوانان.

اگرچه رسانه های رسمی باشگاه استقلال و یا وزارتخانه نسبت به این خبر واکنشی نشان نداده اند، اما پوشیده نیست که آجورلو پس از بیش از یک سال مدیریت باشگاه و ریاست هیات مدیره و سابق و محبوب، توسط اعضا از سمت خود برکنار شد. مدیر اجرایی Sekohai Blue جای او را گرفت.

اگرچه از هفته گذشته شایعاتی مبنی بر جدایی آجورلو از باشگاه استقلال شنیده می شد، اما برخی از اعضای هیات مدیره آن را غیرممکن می دانستند. مصطفی آجورلو پیش از آغاز بیست و یکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به باشگاه استقلال پیوست و از همان ابتدا وعده های بزرگ و بلندپروازانه ای به هواداران داد.

در صورتجلسه دیشب اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال مواردی از جمله دعوای عجیب با صدا و سیما، عدم پرداخت درصد مربوطه از قرارداد بازیکنان در فصل جدید، ثبت مبالغ غیر منطقی در زمانی که عقد قرارداد با بازیکنان در فصل جدید و بدهی 90 میلیارد تومانی به سازمان تبلیغات محیطی سازمان لیگ.

علاوه بر این، پیش بینی اعضا از ناتوانی باشگاه در زمان مصطفی آجورلو در پرداخت مطالبات ارزی سنگین به آندره آ استراماچونی و لئوناردو پادوانی از دیگر مواردی بود که باعث اخراج وی شد. گفته می شود فتح الله زاده به پیشنهاد وزیر ورزش و جوانان و تایید اعضای هیات مدیره بر این صندلی داغ می نشیند.

در شرایط کنونی به نظر می رسد باشگاه استقلال وضعیت مالی و اداری بهتری نسبت به سال های گذشته داشته باشد، اما اخباری مبنی بر مفقود شدن اسناد مالی چند میلیاردی نیز شنیده می شود که نه از سوی باشگاه و نه وزارتخانه تایید یا تکذیب نشده است. .

علی فتح الله زاده که برای اولین بار در آبان 1375 به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال انتخاب شد. او 2 قهرمانی لیگ آزادگان و لیگ برتر، 4 قهرمانی در جام حذفی و یک نایب قهرمانی جام باشگاه های آسیا را در کارنامه خود دارد و قطعاً برای پربارتر کردن رزومه کارش را برایش قطع خواهد کرد.


01463370 خبر خاکستری


بیشتر بخوانید؛

دیدگاهتان را بنویسید