ادامه تمرینات در آبهای آرام با حضور نفرات منتخب / 13 + 14 ملوان در اردو ماندند.

ساعت: 15:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۷
کد خبر: 1793113

اردوی تیم ملی آب های آرام پس از تست انتخابی با حضور نفرات منتخب تا 21 دی ماه ادامه دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، اردوی تیم ملی آب های آرام که 16 آذرماه در دریاچه آزادی برگزار شد، پس از انجام تست انتخابی و حضور نفرات برگزیده تا 13 دی ماه ادامه خواهد داشت.

در این مرحله از اردو 13 پاروزن در قسمت بانوان و 14 پاروزن در قسمت آقایان با کایاک و کانو پس از تمرین زیر نظر کادر فنی دریاچه آزادی حضور دارند.

ایرج اگلیمی مشاور و مدیر آبهای آرام ملی، پدرو سنا سرمربی، ایمان پورازیز و مهسا مجالی مربیان، احمدرضا طالبیان، رضا رئیسی، آرش بسردار، علیرضا علیمحمدی و علیرضا جاوید مربی مربی و فرهنگی، محسن مقها عضو این اردو کادر فنی تیم ملی آبهای آرام است.

الناز شفیعیان، تانیا کارگرپور و مهسا آذری از گیلان، هدیه کاظمی و کیانا کمال زاده از هرمزگان، ترنم اکبرزاده از تهران، سما یاسمی از کرمانشاه در بخش کایاک بانوان، زیبا سماکورافا و پریسا محمدزادزه از مهامه یاسمی از مهامه یاسمی از بانوان. زیبا سماکورافا و پریسا محمدزنس از مهحمدزاده از محمدزاد مههاد گیلان و مرجان کرمجانی از کرمانشاه در قسمت کاروان بانوان به اردو دعوت شدند.

در بخش مردان علی آقامیرزایی، پیمان گاویدل، ابوالفضل درجزی و سپه ساعتچی از گیلان، امین بوداگی از مازندران، پوریا شریفی و محمد میرزایی از تهران و مجید جواخری خراسان رضوی در بخش مردان کایاکران و امین گوکانی در مردان. ارتش این کشور نبی رضایی شاهو ناصری از کردستان، محمد عباسی از گیلان، عرفان زنده‌پی و شایان حسینی از بوشهر هستند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید