ادای احترام رونالدو به ملکه الیزابت

در پی درگذشت ملکه الیزابت دوم، کریستیانو رونالدو ستاره منچستریونایتد در صفحه اینستاگرام خود پیام تسلیت و ادای احترامی منتشر کرد.

او نوشت: «هفت سال از دوران حرفه‌ای من در لیگ برتر می‌گذرد و این هشتمین فصل من در انگلیس است. در طول سال ها، من عشق بی پایان بریتانیا به ملکه اش و اینکه چقدر برای مردم بریتانیا مهم بوده و خواهد بود را احساس کرده ام. من به ملکه احترام می گذارم و درگذشت او را با کشوری که یاد گرفتم آن را خانه بنامم در میان می گذارم. عمیق ترین همدردی من با خانواده سلطنتی است.”

طوفان غم و اندوه از سراسر جهان ورزش در ادای احترام به ملکه وجود داشت. امثال تایسون فیوری و هری کین نیز در پی درگذشت ملکه بریتانیا در صفحات اجتماعی خود پیام تسلیت دادند. مو فراه، دیوید بکهام، پله، آنتونی جاشوا، مایکل اوون و جورج راسل از جمله ورزشکارانی بودند که بلافاصله ادای احترام کردند و ابراز تاسف کردند.

این خبر در نیمه دوم بین آرسنال و اف سی زوریخ در لیگ اروپا منتشر شد، اما با تصمیم اتحادیه فوتبال انگلیس و یوفا، دیدار منچستریونایتد و وستهم برگزار شد و هر دو تیم قبل از بازی به ملکه ادای احترام کردند.

لیگ برتر و چمپیونشیپ نیز اعلام کرده اند که مسابقات آخر این هفته به احترام ملکه به تعویق افتاده است. سایر رویدادهای ورزشی از جمله مسابقات اسب دوانی، کریکت و راگبی نیز رویدادهای خود را به تعویق انداخته اند.

دیدگاهتان را بنویسید