انتظار طولانی دیوید بکهام برای دیدن تابوت ملکه الیزابت دوم

انتظار طولانی دیوید بکهام برای دیدن تابوت ملکه الیزابت دوم

دیوید بکهام، 47 ساله، در خارج از تالار وست مینستر، جایی که تابوت ملکه تا روز دوشنبه تشییع جنازه او نگهداری می شود، دیده شد. بر اساس ویدئویی که ویکی یانگ گزارشگر بی‌بی‌سی ضبط کرده، بکام به سرعت با جمعیت ارتباط برقرار کرد.

یانگ از بکهام پرسید بعد از این هفته دردناک چه احساسی دارید؟ او پاسخ داد: «ما با این حادثه تلخ مواجه شده‌ایم. ما می خواهیم اینجا با هم باشیم. بیایید تجربه جشن گرفتن زندگی شگفت انگیز ملکه خود را به اشتراک بگذاریم. در روزی مثل امروز، باید چیزی برای گفتن و تجربه ای برای به اشتراک گذاشتن وجود داشته باشد. اینکه همه اینجا بودیم و شربت و ساندویچ و قهوه و دونات می خوردیم. “تصور این روز همیشه سخت بوده است و برای ملت سخت است، برای همه در همه جای دنیا سخت است، زیرا فکر می کنم همه تحت تاثیر قرار گرفته اند، همه ما نسبت به خانواده و همه کسانی که اینجا هستند احساس می کنیم.”

بکهام گفت که در ساعات اولیه صبح جمعه به تالار وست مینستر رسید و امیدوار بود جمعیت کمتری داشته باشد. فکر می‌کردم اگر ساعت 2 صبح بیایم خلوت‌تر می‌شود، اما اشتباه می‌کردم. انگار همه مثل من فکر می کردند.”

یکی از تماشاچیانی که در کنار بکام ایستاده بود به بی بی سی گفت که پس از چند ساعت گذراندن با او، احترام بیشتری برای او قائل بودند. او در کنار ما ایستاد و همانطور که می خواست به او احترام گذاشت و واقعا فوق العاده بود.

تابوت ملکه الیزابت دوم که در 8 سپتامبر در سن 96 سالگی در اسکاتلند درگذشت، روز چهارشنبه وارد تالار وست مینستر شد. تا ساعت 6:30 صبح روز دوشنبه که سالن تعطیل است و مراسم تشییع جنازه آغاز می شود، مردم می توانند به صورت 24 ساعته برای دیدن ملکه و ادای احترام به سالن حاضر شوند. مردم را می‌توان دید که کیلومترها در اطراف سالن صف می‌کشند، و دولت مانیتورهایی را برای زیر نظر گرفتن جمعیت نصب کرده است.

در حین تماشای عمومی، تابوت بسته ملکه با پرچم سلطنتی پوشانده شد و با تاج سلطنتی (که ملکه در مراسم تاجگذاری خود و در افتتاحیه پارلمان بر سر داشت) و یک تاج گل سفید تزئین شد.

دیدگاهتان را بنویسید