حاشیه عجیب برای عروسی پسر دیوید بکهام

نیکول براگین و آریانا گریهالبا قبلاً یک شکایت 188 صفحه ای علیه نیکولا، مادرش کلودیا و برنامه ریز عروسی ریشی پاتل برای حدود 50000 دلار غرامت به اضافه سایر هزینه ها تنظیم کرده اند. پدر نیکولا، نلسون پلتز، از طراحان به دلیل اشتباهات بسیار شکایت کرد و خواستار بازگشت سپرده آنها (حدود 16000 دلار) شد. سازمان دهندگان پدر نیکولا را “قلدر میلیاردر” نامیدند و گفتند که عروسی در شرف لغو شدن است.

نیکولا در دادخواست خود می گوید که حدود 100000 دلار برای آرایش مو و آرایش خود هزینه کرده است و لیست بلندبالایی از درخواست ها و شکایات بسیار خاص داشته است، حتی آنها را متهم کرده است که به او گل هایی داده اند که «به اندازه کافی سفید نبودند».

برنامه ریزان عروسی پروژه عروسی خود را از تیم دیگری تحویل گرفتند و در حالی که زمان بسیار کمی تا مراسم باقی مانده بود، مسئولیت را بر عهده گرفتند.

به گزارش سان که این داستان را منتشر کرد، در این سند آمده است: “کلودیا و نیکولا هر دو اصرار داشتند که ویکتوریا بکهام از اشتباهات داخلی در برنامه ریزی عروسی پسرش از جمله اشتباهات در لیست مهمانان مطلع نشده است.”

نیکولا پلتز ادعا کرد که هیچ درگیری بین او و مادرشوهرش وجود ندارد و همه چیز خوب است. اما او به جای پوشیدن لباس عروس ویکتوریا بکهام، لباس عروس والنتینو را انتخاب کرد، حرکتی که به مذاق ویکتوریا خوش نیامد.

نیکولا بعداً گفت “هیچ دشمنی و اختلافی وجود ندارد” اما همچنین گفت “هیچ خانواده ای کامل نیست”.

دیدگاهتان را بنویسید