ادعایی جالب برای خرید جدید یحیی و رسپولیس

ادعایی جالب برای خرید جدید یحیی و رسپولیس

محمد شریفی هافبک جوان پرسپولیس در دیدار هفته گذشته مقابل پیکان نشان داد که از آمادگی بالایی برخوردار است و اگر بیشتر به او اعتماد شود می تواند با ارائه بازی های قابل قبول به خوبی جواب اعتماد کادر فنی پرسپولیس را بدهد.

او که بعد از اسد و کامیابی نیا سومین هافبک دفاعی پرسپولیس در این فصل است، نشان داده که توان رقابت با دیگر هم تیمی هایش را دارد.

شریفی درباره حضورش در پرسپولیس مقابل پیکان گفت: برای من افتخار است که پشت سر بازیکنان بزرگی چون سیدجلال در زمین حضور دارم. من بازیکن جوانی هستم و عجله ای برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارم. مثل این نیست که در یک یا دو روز به چیزی که می خواهم برسم. قدم به قدم جلو می روم و تازه سال دوم است که در پرسپولیس هستم. اعتماد کادر فنی برای من بسیار ارزشمند است. البته این فقط یک بازی بود. من سخت کار می کنم و انگیزه بیشتری دارم تا بازی های بیشتری را درست کنم.»

شریفی مهمترین هدفش در این فصل را بازی در پرسپولیس می داند و درباره فعالیتش زیر نظر یحیی گل محمدی، کریم باقری و حمید مطهری گفت: همه این بزرگان در پست من بازی کردند و هافبک های خوبی بودند. من خوش شانس هستم که زیر نظر آنها کار می کنم زیرا می توانم چیزهای زیادی از آنها یاد بگیرم. در عین حال بازیکنان باتجربه تیم هم من را دوست دارند و همین باعث شد با اعتماد به نفس بیشتری کار کنم.»

هافبک جوان پرسپولیس درباره اینکه کدام تیم ها امسال برای قهرمانی رقابت می کنند، گفت: امسال تعداد تیم های جنگنده زیاد است و به همین دلیل رسیدن تیم ها به قهرمانی سخت است. اما همه به تیم ما متکی هستند. وی ادامه داد: با کادر فنی خوب و با تجربه و بازیکنانی که در اختیار داریم، مطمئناً تا رسیدن به قهرمانی فاصله زیادی نداریم و برای رسیدن به این هدف تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید