ادعای جنجالی مریم امیرجلالی در کانادا! / خودشیفتگی عجیب بازیگر زن!

ادعای جنجالی مریم امیرجلالی در کانادا!  / خودشیفتگی عجیب بازیگر زن!

روز جدید : مریم امیرجلالی بازیگر پیشکسوت کشورمان که مدتی است در سینما و تلویزیون حضور نداشته است با تاکید بر اینکه هنوز در اوج است دلیل عدم حضورش در سینما و تلویزیون را کرونا و سپس فیلمنامه های نامناسب می داند. .

مریم امیرجلالی متولد آذر ۱۳۲۶ بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. مریم امیرجلالی بیشتر برای بازی در سریال های طنز دهه 80 شناخته می شود. مریم امیرجلالی همچنین به عنوان خواننده با گروه موسیقی بیان همکاری داشت. مریم امیرجلالی دارای مدرک فوق لیسانس حسابداری است. مریم امیرجلالی یک دختر به نام هادی و دو نوه به نام های کمند و فراز دارد که همگی 5 سال است که خارج از کشور هستند. زنده.

امیر جلالی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون در توضیح مطلب فوق گفت: من عاشق کار هستم. من می خواهم به تلویزیون بیایم یا در سینما کار کنم، اما انصافاً نه با این سناریوها. اگر فیلمنامه هایی هست که دوست داشته باشم و بتوانم مخاطب را راضی کنم، چرا نیایم، با کمال میل می آیم.

از مردم عزیز کشورم که برای من دعا کردند تشکر می کنم

امیر جلالی که مدتی پیش با انتشار تصویری از او روی تخت بیمارستان از مردم خواست برایش دعا کنند، در این زمینه توضیح داد: مدتی در کانادا بودم و متاسفانه حالم خوب نبود. عکسی که از من گذاشته شده توسط یکی از دوستانم ارسال شده است. من واقعاً از مردم کشورم تشکر می کنم که نگران من هستند و برای من دعا می کنند. پای راستم مشکل داشت و رگ اعصابم در دیسک کمرم مشکل ایجاد کرده بود و خیلی حالم بد بود. من یک ماه و نیم در بیمارستان بودم، خدا را شکر الان بهترم اما خیلی زجر کشیدم. این روزها به خاطر دیسک کمرم باید این درد را تحمل کنم اما خدا را شکر خیلی بهتر از آن موقع هستم.

در پاسخ، آیا پیشنهادهایی برای حضور در سریال وجود دارد؟ وی خاطرنشان کرد: پیشنهادات زیادی هم در سینما و هم در سریال وجود دارد. اما دوست دارم در سریال هایی بازی کنم که مردم از آن ها مشاوره بگیرند و لذت ببرند و مدتی است که چنین فیلمنامه ای به من پیشنهاد نشده است.

هنوز در اوج من

سپس در پاسخ به آن جمله، آیا خود را یکی از سرگرمی های فراموش شده تلویزیون می دانید؟ وی تصریح کرد: نه من اصلا فراموش نشده ام و غمگین نیستم. من همیشه گفته ام که کارمند بازنشسته هستم و خودم را بازیگر نمی دانم و دوست ندارم اسم بازیگری روی من باشد. خدا را شکر تمام کارهایی که در این سال ها انجام داده ام مثل سریال هایی مثل «ترش و شیرین»، «هانه به دوش»، «متهم فرار کرد» و… مدام در تلویزیون های مختلف تکرار می شود و بسیاری از آنها برای من دایرکت بفرست. پیام می دهند و می گویند سریالی که روی آن کار کردید هرگز اتفاق نیفتاد و دیگر تکرار نخواهد شد.

بازیگر سریال چاردیواری و چهارخونه گفت: هنوز هم پیام های مردم را دوست دارم و لذت می برم. می دانم که فراموش نشده ام. فراموش شدن زمانی است که انسان کاری را انجام می دهد و آنقدر بد و بی کیفیت است که مردم از آن انتقاد می کنند. من هنوز در اوج هستم و خدا را شکر. مردم همیشه با من خوب هستند، اما اگر برای شخصیت های زن هاشم آقا یا آقا ماشاالله آثاری ساخته می شود، چرا قبول نکنم، حتما می پذیرم.

ساخت سریال هایی مثل «هانه به دوش» و «متهم فرار می کند» چه اشکالی دارد؟

وی تاکید کرد: اگر کار خوب و داستان شایسته ای باشد که فرهنگ سازی کند، خوب است. چرا کار نمی کنم، با کمال میل کار خواهم کرد. حتی اگر روی ویلچر هم باشم، زبانم کار می کند و حاضرم برای خوشحال کردن مردم کار کنم.

امیر جلالی در پایان سخنان خود یادآور شد: چه اشکالی دارد که فیلمنامه هایی مانند ترش و شیرین، خانه به دوش و متهم فراری را بسازند تا نشان دهند که یک زن با همه سختی ها روی پای خود ایستاده، کار می کند و فرزندانش را اداره می کند. یا سریال خانه به دوش که زن خانواده با همه بدبختی ها همچنان عاشق شوهر و فرزندانش است. گاهی باید عشق را از هیچ خلق کنیم و نشان دهیم. اگر چنین سناریوهایی تکرار شود، من مریم امیرجلالی با کمال میل کار خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید