چند لحظه سخت از زندگی مریم امیرجلالی در کانادا!

مریم امیرجلالی بازیگر مشهوری که امروز در کانادا زندگی می کند در اینستاگرام به صورت زنده از سختی های زندگی در این کشور می گوید.

مریم امیرجلالی سال گذشته قبل از سفر به کانادا در مصاحبه ای گفته بود که برای دیدن دخترش به طور موقت چند ماهه به کانادا می رود و قصد مهاجرت ندارد و قطعا به ایران بازخواهد گشت. او گفت که نامش در لاتاری کانادا وارد شده است، بنابراین مدتی به آنجا می رفت تا پاسپورت کانادایی بگیرد.

چند لحظه سخت از زندگی مریم امیرجلالی در کانادا!

مریم امیرجلالی در چند ماه گذشته عکس هایی از خود در تورنتو کانادا را در اینستاگرامش منتشر کرده است. او اخیرا در لایو اینستاگرام با خنده گفت: برخلاف ایران که مردم حتی آب خود را هم می نوشند، در کانادا هیچکس به مسائل خارجی اهمیت نمی دهد، بنابراین مردم اینجا حوصله شان سر رفته است.

امیر جلالی حالا در زندگی مشترک جدید خود با یکی از ایرانیان مقیم کانادا از سختی های زندگی در این کشور می گوید.

او در این لایو گفت که همه در کانادا سخت کار می کنند و باید پول زیادی به عنوان مالیات و سهم پرداخت کنند. وی ادامه داد: در این چهار پنج ماهی که در کانادا هستم، دیدم دختر و دامادم از ساعت 8 صبح تا 5 بعد از ظهر مشغول به کار هستند. بعد از آن دیگر انرژی برای تفریح ​​ندارند. در ایران اما همه چیز سر جای خودش است. «ساعت کاری تا ساعت 14:00 است و مردم فرصت تفریح ​​دارند.

وی در ادامه درباره تجربه طوفان اخیر در کانادا و مشکلات پس از آن گفت: چند روز پیش اینجا طوفان بزرگی رخ داد و برق قطع شد. ساعت‌ها برق نداشتیم و مجبور شدیم مقداری از غذا را در یخچال بریزیم. هرچقدر زنگ زدیم برق را وصل کنیم، کسی جواب نداد. پس از چند روز، برق بسیاری از مناطق وصل نمی شود.

گفت: 30 سال کار کردم و الان بازنشسته هستم. من همیشه با مقدار کمی زندگی کرده ام و از آن راضی بوده ام. من پول کسی را نگرفته ام. من از دیوار کسی بالا نرفتم من به کسی ظلم نکرده ام. اگر در خانواده ام انسانیت را به من آموختند، آن را به معنای کامل آن برداشت کردم. اکنون برای بازگشت به وطن لحظه شماری می کنم. بارها گفته ام این مکان زیباست اما خانه من نیست. من فقط برای دیدن دختر و دامادم، نوه ها و دوستانم به اینجا می آیم.

دیدگاهتان را بنویسید