ارائه دستاوردهای 6 ماهه بانک کارگران در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

به گزارش روابط عمومی سازمان رفاه کارگران در این نمایشگاه که در 32 بخش با حضور نمایندگان مجلس، سازمان ها، بانک ها و ستادهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در محل نمایشگاه های این وزارتخانه برگزار می شود. بانک رفاه اجتماعی نیز معرفی کرد. خدمات بانکی جدید و دستاوردهای توسعه ای را در شش ماهه اول دولت سیزدهم ارائه کرد.
بر اساس این گزارش، همزمان با افتتاحیه این نمایشگاه و طی مراسمی با حضور دکتر حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت، علی عسگر بیات رئیس جمهور کانون عالی بازنشستگان و بازنشستگان و جمعی از مدیران خبرنگاران، فعالان اقتصادی، اتحادیه های صنفی و کارفرمایی از دو طرح توسعه بانک رفاه کارگران شامل «الگوی تأمین مالی واحدهای تولیدی از طریق بانکداری اسلامی» و «اعتبار» رونمایی کردند. طرح تولید کارت” اسناد گام به گام) “.
این گزارش می افزاید که دکتر علاقگانی جزئیات برنامه های مذکور را برای توسعه این مراسم تشریح کرده و گفته است که اجرای این طرح ها موجب رونق اقتصادی و اشتغال زایی در کشور می شود.
دکتر بهادری جهرمی سخنگوی دولت نیز از اجرای این طرح ها برای توسعه بانک رفاه کارگران استقبال کرد و از حمایت همه جانبه دولت از آنها خبر داد.
سخنگوی دولت تاکید کرد: اجرای الگوی بانکداری اسلامی یکی از آرمان های نظام بانکی کشور است و دولت سیزدهم از اجرای این مهم در بانک رفاه کارگران حمایت کامل خواهد کرد.
دکتر عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این مراسم سخنرانی کرد و از خدمات و اقدامات توسعه ای بانک رفاه کارگران در دولت سیزدهم تشکر کرد.
وی افزود: بانک رفاه کارگران به عنوان واحد اقتصادی وزارت مردم اقدامات گسترده ای را برای حمایت از برنامه های اشتغال این وزارتخانه انجام داده است که جای تشکر دارد.
علی عسگر بیات رئیس کانون سالمندان مستمری بگیران و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی نیز به خدمات گسترده مالی و خدماتی بانک رفاه اجتماعی به مستمری بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت: مرکز عالی بازنشستگی تمام مراحل. پرداخت خدمات به مستمری بگیران و کسر حق بیمه به صورت غیرحضوری انجام می شود و نیازی به مراجعه متقاضیان واجد شرایط به شعب بانک نیست. از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 300 هزار فقره تسهیلات قرضه الحسنه به صورت غیرحضوری به مستمری بگیران پرداخت شده است که روند پرداخت این تسهیلات در اسفندماه ادامه خواهد داشت.
وی همچنین با اشاره به پرداخت مستمری بگیران تامین اجتماعی از طریق بانک رفاه کارگران، خدمات مناسب این بانک را در این زمینه ارزیابی کرد و گفت: بیش از 90 درصد از 4 میلیون مستمری بگیر تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی حقوق خود را از این بانک دریافت می کنند. از طرف ایشان از طرف ایشان از این بانک و مدیران عالی آن به ویژه جناب آقای دکتر الهگانی مدیر عامل بانک تشکر می کنم.
لازم به ذکر است این نمایشگاه با رویکرد تبیین دستاوردها و خدمات شش ماهه اخیر، بررسی چالش ها، ارائه اهداف و برنامه های توسعه و تحلیل و آسیب شناسی اهداف و چشم اندازها به مدت 2 هفته در محل دائمی نمایشگاه های وزارتخانه برگزار خواهد شد. همکاری، کار و مراقبت اجتماعی در حال انجام است.

دیدگاهتان را بنویسید