اردنی های تیم ملی اسکیت سرعت مردان را مورد آزمایش قرار دادند


ساعت: 13:57
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۱/۲۳
کد خبر: 1821554

صبح امروز حاضران در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی اسکیت سرعت مردان در آزمون های تربیت بدنی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محسن هنرجو مدیر تیم های ملی اسکیت در خصوص اردوهای آماده سازی این تیم و تست های ذکر شده گفت: پس از سومین مرحله از مسابقات تیم های ملی اسکیت سرعت که در روزهای 20 و 20 اسفند سال گذشته برگزار شد، 46 اسکیت باز شرکت کردند. در بخش آقایان و بانوان و در نهایت 20 ورزشکار برتر (10 نفر زن و 10 مرد) برای حضور در مرحله چهارم اردوهای این تیم دعوت شدند.

وی افزود: صبح امروز در این اردو 10 مرد ملی پوش در تست های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و رشد توانایی های بدنی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.

این دانش آموز در ادامه گفت: این مرحله از اردوهای تیم اسکیت سرعت که برای شناسایی ورزشکاران منتخب شرکت در بازی های آسیایی از روز شنبه 20 فروردین ماه در آکادمی اسکیت ایران (واقع در مجموعه ورزشی آزادی) آغاز شد. یک هفته به طول انجامید ملی پوشان این تیم ادامه خواهند داد و اواسط اردیبهشت ماه امسال پنجمین مرحله اردوهای خود را دنبال خواهند کرد.

این دانش آموز اردونشینان تیم ملی اسکیت سرعت مردان را به شرح زیر معرفی کرد:

محمدامین حیدری، امیر بهزادی بروزنی، آزاد همتی، امیر گورکی، پوریا قاسم پور، میلاد دباگی، پوریا صدری رجبی، محسن کاظمی، کیارش شاه محمدی و محمد میرزا آغاسی.

گفتنی است اردونشینان تیم اسکیت سرعت بانوان نیز صبح فردا در این تست ها شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید