دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران از اردنی ها غرامت می گیرد؟

فدراسیون فوتبال اردن به اخبار جنجالی مبنی بر پرداخت غرامت یک میلیون دلاری به زهره کدایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران پایان داد.

چند روز پیش فدراسیون فوتبال اردن با صدور نامه ای از کنفدراسیون فوتبال آسیا خواست تا جنسیت زهره کدایی، دروازه بان تیم ملی فوتبال بانوان ایران را مشخص کند. این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه های عربی داشت و همچنین با انتقاد زهره هراتیان، رهبر ایفمارک ایران مواجه شد.

در همین راستا گزارش های مختلفی در کشورهای عربی منتشر شده است مبنی بر اینکه کنفدراسیون فوتبال آسیا با رد درخواست فدراسیون اردن، این فدراسیون را به پرداخت یک میلیون دلار غرامت محکوم کرده است.

سایت کوره به نقل از منبعی از فدراسیون اردن این خبر را تکذیب کرد. این منبع گفت: فدراسیون فوتبال اردن ادعایی برای غرامت از دروازه بان تیم ملی ایران دریافت نکرده است. تنها کاری که کردیم این بود که از AFC خواستیم جنسیت دروازه بان ایرانی را بررسی کند که هنوز پاسخی به آن داده نشده است.

این سایت همچنین در خبری جداگانه از منابع خود در کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرد که درخواست فدراسیون اردن در حال بررسی است و هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

منابع تایید کردند که کمیسیون های تخصصی بانوان در حال بررسی درخواست فدراسیون اردن هستند و برخلاف آنچه در شبکه های اجتماعی به خصوص در اردن گفته می شد، هیچ تصمیم نهایی یا اقدام روشنی اتخاذ نشده است.

به گفته این سایت، در صورت پذیرش این درخواست از سوی فدراسیون فوتبال اردن، این بازیکن برای معاینه به کمیسیون پزشکی AFC معرفی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید