اردوی مشترک تیم های ملی ایران و عراق در آکادمی ملی المپیک رصد می شود

ساعت: 17:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۶
کد خبر: 1785201

برای شرکت در مسابقات جهانی و آسیایی شمشیربازی:

اردوی مشترک تیم های ملی شمشیربازی ایران (در هر دو رده سنی نوجوانان و نوجوانان) و عراق در رده های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به منظور حضور در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته ورزشی در المپیک ملی برگزار می شود. آکادمی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی جوانان به سرپرستی «محتبی عابدینی» قهرمان شهیر شمشیربازی ایران از نیمه دوم شهریور ماه 1400 و دعوت از 16 شمشیر که بهترین های ملی را دارند. . رتبه بندی در این سلاح آغاز شد.

پس از برگزاری دو مرحله کمپینگ در استان مازندران و شرکت در مسابقات انتخابی و اردویی، 7 شمشیرباز (سه ورزشکار خردسال و چهار ورزشکار جوان) جواز حضور در مرحله سوم اردوهای آماده سازی را که 6 آبان ماه میزبان آکادمی المپیاد کشوری خواهد بود. آغاز شده است.

یک هفته پس از تمرین این تیم که با ورود شمشیربازان عراقی به ایران همراه بود، اردوی مشترک تیم ملی شمشیربازی ایران و شمشیر عراقی تمرینات دو تیم را برای حضور در جام ملت های آسیا و جهانی آغاز کرد.

گفتنی است عراقی ها علاوه بر مسابقات آسیایی و جهانی خود را برای مسابقات شمشیربازی عرب نیز آماده می کنند.

شهریار گلزارفر از استان یزد، میعاد عابدینی، عرفان شکوهی و سام ذوالقدر از مازندران، مبین رضوی از ارومیه به همراه محمدمهدی شاکر و نیما آگی از تهران در این اردو حضور دارند.

علاوه بر محتبی عابدینی به عنوان سرمربی، حمیدرضا شیر، مسعود فتوحی و امیر رضایی نژاد به عنوان مربی، کادرفنی دیگری نیز در این اردو حضور دارند.

نونهالان و سابرهای ایران که پیش از این در این اردوی مشترک در دو مرحله اردو موفق به شکست حریفان عراقی شده اند، فردا و پیش از پایان مرحله سوم اردوی خود سومین و آخرین نبرد خود را در اردو خواهند داشت. با عراقی ها برگزار شد.

لازم به ذکر است شمشیربازان عراقی که در اردوی مشترک با شمشیربازان فلور و سابر ایران در آکادمی ملی المپیک حضور دارند، تا روز دوشنبه تمرینات خود را در این مجموعه ادامه خواهند داد.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا رده سنی نوجوانان و جوانان اسفندماه سال جاری در ازبکستان و مسابقات جهانی این رشته ورزشی در فروردین 1401 به میزبانی امارات برگزار می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید