ازبکستان یکی از رقبای برتر ایران در رده اصلی فوتبال است


ساعت: 22:05
تاریخ انتشار: 08/01/1401
کد خبر: 1905409

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال دختران گفت: در نیمه دوم سعی کردیم تغییراتی در ترکیب بازیکنان ایجاد کنیم تا در حمله برتری داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، شادی ماهینی درباره عملکرد بازیکنانش مقابل ازبکستان گفت: ازبکستان تیم بسیار خوبی است و حریف قدرتمندی است اما بازی امروز را خوب شروع کردیم، در نیمه اول چند موقعیت خوب داشتیم اما با یک با نتیجه دو بر صفر رفتیم تو رختکن. در نیمه دوم سعی کردیم تغییراتی در ترکیب بازیکنان ایجاد کنیم تا در حمله برتری داشته باشیم و به بچه ها انرژی کافی بدهیم تا نتیجه را به نفع خودمان برگردانند.

وی افزود: همیشه می دانیم که ازبکستان یکی از بهترین رقبای ایران در رده اصلی فوتبال است. بچه‌ها در نوجوانان واقعاً خوب کار کردند، ما همیشه در نیمه اول تحت فشار هستیم و موقعیت‌ها را از دست می‌دهیم. چون این بچه ها اولین تجربه بین المللی خود را دارند و در مسابقه رسمی شرکت نکرده اند.

سرمربی تیم ملی زیر 15 سال دختران در پایان افزود: انشاالله در دیدار بعدی با ریکاوری مناسبی که بازیکنان زیر نظر کادر پزشکی انجام می دهند، بتوانیم بهترین عملکرد را در مسابقات داشته باشیم. بازی مقابل تاجیکستان

دیدگاهتان را بنویسید