ازدواج عجیب پدربزرگ 92 ساله با دختر 70 سال کوچکتر / عکس

ازدواج عجیب پدربزرگ 92 ساله با دختر 70 سال کوچکتر / عکس

به گزارش خبرگزاری فرانسه، موصلی محمد المعمایی، کشاورز 92 ساله عراقی، شامگاه پنجشنبه در مراسمی دیدنی با یک زن 22 ساله ازدواج کرد، یک کشاورز 92 ساله عراقی با زنی 70 سال کوچکتر از خود ازدواج کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، محمد المامعی، کشاورز 92 ساله عراقی موصلی، عصر پنجشنبه در مراسمی دیدنی با یک زن 22 ساله ازدواج کرد.
در این مراسم علاوه بر پیرمرد عراقی، دو نوه 16 و 17 ساله وی نیز با نامزدهای خود ازدواج کردند. در مراسم عروسی علاوه بر اهالی روستا و اعضای خانواده عروس و داماد; رؤسای قبایل منطقه، ریش سفید و دیگر بزرگان محلی شرکت کردند.

موصلی محمد المعمایی به خبرگزاری فرانسه گفت: «خیلی خوشحالم که مراسم ازدواجم همزمان با دو نوه ام برگزار می شود.» بارها ازدواج دو نوه ام را به تعویق انداختم تا بتوانم خودم همسری پیدا کنم و همه ما در یک روز ازدواج می کنیم

موصلی محمد المعمایی اهل روستای قبان نزدیک سامرا سه سال پیش پس از 58 سال زندگی مشترک همسر اول خود را از دست داد. او از ازدواج اولش 12 پسر و 4 دختر داشت.

عروس مونا محلیف الجباری 22 ساله که او نیز اهل روستای گوبان است به نوبه خود گفت: او امیدوار است همسرش را خوشحال کند و فرزندانش به ویژه پسرانش حضور او را به عنوان همسر پدرشان بپذیرند.

دیدگاهتان را بنویسید