از الغرافه استراماچونی تا اعضای گمنام جواد نکونام و فولاد

از الغرافه استراماچونی تا اعضای گمنام جواد نکونام و فولاد

تیم فوتبال فولاد سال گذشته با هدایت جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی با شکست استقلال تهران در جام حذفی توانست برای دومین سال پیاپی قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود. نماینده ایران در گروه نسبتا سختی با تیم های مطرح و خوش استایلی چون الاهلی امارات و الغرافه قطر قرار دارد و مانند فصل قبل لیگ قهرمانان آسیا پا به عرصه جهانی خواهد گذاشت. .

فولاد که فصل گذشته در لیگ قهرمانان آسیا در گروه مرگ عملکرد خوبی داشت، امسال با جذب بازیکنان باکیفیت در نقل و انتقالات زمستانی تا حدودی آماده حضور در میادین آسیایی برای دومین فصل متوالی در کنار نکو است. و با استفاده از تجربه سال گذشته نمایش بسیار بهتر و بهتری را در آسیا به نمایش بگذاریم.

الغرافه با نام مربی آشناست

فولادی ها در گروه C باید در اولین بازی خود در 18 فروردین 1401 با هدایت آندره آ استرامشنی مربی ایتالیایی 46 ساله و شناخته شده ایرانی ها به نبرد الغرافه قطر بروند. هافبک ملی پوش کشورمان سعید عزت الهی نیز به تازگی به تیم الگزفا اضافه شده است و احتمالا مقابل نکو و شاگردانش بازی خواهد کرد. لیگ ستارگان قطر الغرافه قطر در 20 بازی 9 برد و 8 باخت و 35 گل زده و 34 گل دریافت کرده است. این تیم قطری با تفاضل گل مثبت یک و 30 امتیاز هم اکنون در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد.

شبابا الاهلی یکی از ثروتمندترین باشگاه های امارات

در ادامه این رقابت ها فولاد روز 21 فروردین به مصاف دیگر حریف خود یعنی شباب الاهلی می رود، تیمی فوتبالی که یکی از ثروتمندترین باشگاه های امارات را در اختیار دارد. هدایت این تیم شامل گائدی و نورالهی بر عهده امیر مهدی علی 56 ساله است. الاهلی امارات در لیگ خلیج فارس در 16 بازی 8 برد، 6 تساوی و 2 باخت به ثبت رساند. این تیم با 22 گل زده و 16 گل خورده با تفاضل گل مثبت 6 و در مجموع 30 امتیاز در رده سوم جدول لیگ امارات و کمتر از الوحده و العین قرار دارد.

اهل تیم ناشناس

فولاد مردان اما در آخرین دیدار به عنوان میهمان این دیدارها باید به مصاف تیم ناشناخته ترکمنستان برود. آخال یا آخال ترکمنستان با کسب مقام نایب قهرمانی فوتبال ترکمنستان موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا شد. این تیم سابقه حضور در این رقابت ها را در کارنامه خود دارد و در سال 2015 موفق شد یک بار بلیت ECL را در دست داشته باشد اما روی کاغذ تقریبا رقیبی نزدیک برای تیم های پرافتخار و سرشناس گروه C خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید