استان اردبیل در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های اسکی روی چمن کشور است


ساعت: 15:50
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838094

برگزاری جلسه هیئت اسکی منطقه اردبیل با حضور رئیس فدراسیون اسکی

جلسه سالانه هیئت اسکی منطقه اردبیل با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ جلسه سالانه هیئت اسکی استان اردبیل با حضور عباس نظریان رئیس فدراسیون، سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان استان و اعضای هیئت اسکی استان اردبیل در سالن هیئت مدیره ورزشگاه رضازاده اردبیل برگزار شد.

عباس نظریان رئیس فدراسیون اسکی در نشست سالانه هیات اسکی استان اردبیل با اشاره به اینکه با وجود امکانات و ظرفیت های لازم، گردشگری ورزشی پایدار در اردبیل از جمله فرودگاه ها، هتل ها، چشمه های آب گرم، پیست های اسکی، خوب است، گفت: آب و هوا و دسترسی آسان به دریا استان اردبیل ظرفیت و امکانات خوبی در زمینه اسکی دارد و علاوه بر همه اینها باید جلسات شورای گردشگری و گردشگری ورزشی برای توسعه اقتصاد گردشگری ورزشی تشکیل شود. برای مدیریت و برنامه ریزی از نظر توسعه اقتصادی ورزش و برای این موضوع نیازمند توسعه زیرساخت ها هستیم.

نظریان با تاکید بر اینکه برای توسعه ورزش نیازمند برندسازی هستیم، افزود: استان اردبیل با وجود مناطق و مرکز گردشگری می تواند با برگزاری مسابقات در فصول مختلف به نام اماکن گردشگری اقدامات خوب و ارزنده ای در این زمینه انجام دهد. برندهای بین المللی

وی با تاکید بر اینکه ورزش استان از انسجام و هماهنگی لازم در بخش های مختلف برخوردار است، گفت: با راه اندازی قطار و ظرفیتی که در منطقه گردشگری شورابیل وجود دارد، اولین همایش و جشنواره ملی این ورزش را در سال جاری برگزار خواهیم کرد. اردبیل. و این را هر ساله در تقویم اجرایی فدراسیون لحاظ خواهیم کرد.

نظریان در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: برای توسعه ورزش استان باید اتحادیه هتل داران، ایجاد آموزشگاه های اسکی، برندسازی در بخش های مختلف، توسعه و بهبود زیرساخت ها، خرید دستگاه برف گیر ضروری باشد. و یک تقویم ورزشی پایدار و بلند مدت داشته باشید. .

رئیس فدراسیون اسکی و ورزش های زمستانی در پایان گفت: کمیسیون های روی کشتی بازوان محرکه هیئت محسوب می شوند و می توانند هیئت را فعال نگه دارند و استان اردبیل می تواند یکی از پیست های اسکی در سنین اصلی باشد.


* انوشیروانی: استان اردبیل به یکی از قطب های اسکی کشور تبدیل می شود

سجاد انوشیروانی در نشست سالانه هیئت اسکی استان اردبیل با اشاره به ظرفیت استان اردبیل برای اسکی روی چمن، برف و اسکی رولر گفت: استان اردبیل علیرغم شرایط آب و هوایی می تواند میزبان مسابقات و برگزاری دوره های آموزش اسکی در تمامی رشته ها باشد. 4 همچنین به دنبال فراهم کردن شرایط مناسب برای این ورزش در روستا هستیم.

مدیر کل ورزش و جوانان ناحیه اردبیل به استعداد یابی در این حوزه در استان اشاره کرد و گفت: با وجود کمبود زیرساخت های سخت افزاری کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است که انتظار می رود و هیئت می تواند پاسخگوی نیازها باشد. شرایط .اطمینان از بهتر.

وی افزود: با بهره برداری از پیست چمن فند اوغلو در استان اردبیل، می تواند یکی از قطب های اسکی کشور و همچنین میزبان مسابقات و اردوهای ملی و جهانی تیم های ملی باشد.

وی در خصوص آموزش مربیان و داوران و اینکه برنامه های هیئت های ورزشی باید هماهنگ باشد، تصریح کرد: منطقه اردبیل در این زمینه با کمبود مربی و داور مواجه است و امیدواریم با کمک فدراسیون اسکی استان بتوانید. به در هر دو..

انتهای پیام/



دیدگاهتان را بنویسید