تالاب شادگان در حال تبدیل شدن به یکی از قطب های گردشگری آبی خوزستان است


ساعت: 15:04
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۱
کد خبر: 1907851

فرماندار شادگان گفت: با زیرساخت های گسترده ایجاد شده در شمال، شرق، غرب و جنوب حوزه آبی تالاب بین المللی شادگان، این شهرستان به زودی به یکی از قطب های گردشگری آبی خوزستان تبدیل می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از رهیاب ، جمال صالح زاده روز چهارشنبه در بازدید از تالاب شادگان اظهار داشت: برای استفاده از سایت گردشگری ام الحجار، همکاری جوانان خلاق روستا برای تالاب شادگان نیاز است. تنوع درآمدزایی و بهره مندی ساکنان از زیرساخت های ایجاد شده.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز و کاشت نخیلات در سواحل سایت گردشگری ام الحجار در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: اقدامات تکمیلی از جمله تکمیل پارکینگ و زیباسازی محوطه در حال انجام است. و تا یک هفته آینده تکمیل خواهد شد.

فرماندار شادگان در خصوص تکمیل زیرساخت های ایجاد شده در حاشیه دریاچه روستای صلاحویه در حاشیه تالاب شادگان گفت: این مکان منطقه بی نظیری در زمینه گردشگری آبی است که در آن می توان ورزش های آبی برگزار کنید

صالح زاده تصریح کرد: وجود جزیره 10 هکتاری در دریاچه 150 هکتاری صلاحویه یکی از مهمترین فرصت های توسعه گردشگری آبی در منطقه است که بر اساس آن طرح توسعه تدوین و اجرا می شود.

فرماندار شادگان گفت: با زیرساخت های گسترده ایجاد شده در شمال، شرق، غرب و جنوب تالاب بین المللی شادگان، این شهرستان به زودی به یکی از قطب های گردشگری آبی خوزستان تبدیل می شود.

وی تالاب بین المللی شادگان را یکی از فرصت های ویژه این شهرستان برای جذب گردشگران خارجی و داخلی معرفی کرد و افزود: معرفی جاذبه های گردشگری تالاب ها و جذب گردشگر باعث ایجاد اشتغال در منطقه به ویژه در مناطق روستایی می شود.

فرماندار شادگان به حضور سالانه بیش از 200 هزار گردشگر داخلی و خارجی در تالاب بین المللی شادگان اشاره کرد و گفت: اجرای طرح های درآمدزایی با مشارکت بخش خصوصی در این تالاب با حفظ محیط زیست امکان پذیر است.

وی گفت: تالاب شادگان منطقه مناسبی برای سرمایه گذاری، رشد اشتغال و تفریح ​​مردم است به شرطی که ملاحظات زیست محیطی نیز در نظر گرفته شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید